Varmen

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Sliter dere i varmen?

Eg er så kvalm, slakk og redusert........................ [&:][&:][&:][&:][&:]

JA!!! men vær gla vi ikke er høygravide..når jeg gikk gravid sist så var jeg høygravid i august..hjelpes det var slit!!!
men kjenner jeg blir fortere slapp nå også ja[:o]

Har gjerne litt med at eg ikkje har gått gravid før gjerne[8|][8|][8|]

Kjempekvalm, trøtt, har ikke lyst på verken mat eller drikke... Så jeg prøver å få i meg noe innimellom soving og tissepauser, ikke at jeg sover særlig godt med en innetemperatur på 31,5 grader... Møkkadag, egentlig. Kjempeslitsomt.

Ja mer uggen nå som det har blitt varmt da, men er nok også litt fordi jeg blir sliten. Jævla stress på jobb og Sofie holder det virkelig gående med mammadalting og trass fra jeg kommer hjem fra jobb til hun legger seg, så får aldri satt meg før kl 1930. Så DA blir jeg alltid kvalm!!

Sliter litt jeg også.. Føler meg rett og slett fyllesyk!
Dagen i dag har vært ille.. Har gjemt meg inne, sovet, slappet av på soffan, og sovet enda mer.. Og enda så ser jeg frem til å finne senga i kveld. Er helt utenfor om dagen jo..:S

Henger meg på her. Har aldri prøvd å gå høygravid så det er mulig det er verre, men syns det er rimelig pyton med varmen. Blir helt satt ut, klarer ingen ting, blir svimmel og uvel rett og slett. I dag har jeg vært inne hele dagen med vifte og masse masse masse kaldt vann..

Sliter mest med søvnen om natta når det er så varmt, og varmen gjør at jeg blir fort sliten og er svært redusert generelt sett. Med andre ord går jeg rundt og er overopphetet og konstant trøtt!

ORIGINAL: sparkle78

Kjempekvalm, trøtt, har ikke lyst på verken mat eller drikke... Så jeg prøver å få i meg noe innimellom soving og tissepauser, ikke at jeg sover særlig godt med en innetemperatur på 31,5 grader... Møkkadag, egentlig. Kjempeslitsomt.

Signerer denne jeg- HELT KLART. Phu

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Ja mer uggen nå som det har blitt varmt da, men er nok også litt fordi jeg blir sliten. Jævla stress på jobb og Sofie holder det virkelig gående med mammadalting og trass fra jeg kommer hjem fra jobb til hun legger seg, så får aldri satt meg før kl 1930. Så DA blir jeg alltid kvalm!!

Har ikke vært noe annet enn kveldskvalme her heller[:@]

Ser det er noen som skriver at de føler seg fyllesyk, akkurat samme følelsen har jeg bare at det ikke går over.

ORIGINAL: mariannnilsen

synes det er verre nå enn når jeg gikk høygravid i fjor sommer

Signerer denne. Var høygravid juni for to år siden i 30 varmegrader, null problem. Men nå [:'(][:'(][:'(]

Merker at jeg er skikkelig trøtt og veldig tiltaksløs nå i denne varmen....
Skal bli godt å reise på ferie imorra å slippe å tenke på husarbeid [:D]

Nei! Merker ingenting - og blir selfølgelig nervøs for at ikke ting er som det skal av den grunn. Huff.

Er alle påvirka av varmen??

Blir så kvalm av varmen, har ikke vært ute en eneste dag for å sole meg! Holder meg inne på sofan...! [:'(]

Seabanda tek bare toppen av kvalmen hos meg, når det var så varmt.. Og i dag skal eg reise maaange timer med buss[:-][:-][:-][:-] Grue meg, det skal bli 30grader i dag

Back
Topp