Varmen og veske

MiaDenPia

Elsker forumet
Hva er best å drikke i varmen og hva er annbefalte mengder .... drikker stortsett bare vann men kan man få i seg for mye? Noe annet som er trygt å srikke som gravid?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vil anbefale vann i denne varmen.. Skal vel ha 1,5 liten om dagen.. men tror ikke det er noe problem å drikke litt mer enn det hvis du er mye i solen og svetter.. Kan jo fint drikke andre ting også..Men ville hatt mest av vann.:)

Sniker litt. Vann er det aller beste, det sa jordmor til meg. Man burde få i seg hvertfall et par liter væske om dagen og er det varmere kanskje mer. Følg med på fargen på urinen, er den mørk tyder det på at du ikke får i deg nok væske.

Tror det skal veldig mye til for å drikke for mye vann.
Selv drikker jeg en del kullsyrevann i tillegg, men da skal man jo være forsiktigere med tanke på salt og veske i kroppen.

Man skal drikke veldig mye vann på kort tid for å få vannforgiftning, så er nok bare å drikke på :)

Jeg har dilla på Isvann! men har også en svær mugge med fun saft i kjøleskapet som går ned pr dag!
Putta ofte lime eller jordbær eller andre ting i drikkevannet om jeg lager til vannmugge for å få litt smak og kjenne følelsen på sommern ;) ( som ikke er HER )

Her har eg alltid ei 1,5 liter bonaqua, olden eller noen annet vann med bobler i... Kjenner det er behovet for kullsyre... Det som er så greit med å drikke bonaqua eller olden er at det er ikke noe salt i de, som det er med farris...

Du skal ha i deg 1,5-2 liter vann per dag ;)

Her har eg alltid ei 1,5 liter bonaqua, olden eller noen annet vann med bobler i... Kjenner det er behovet for kullsyre... Det som er så greit med å drikke bonaqua eller olden er at det er ikke noe salt i de, som det er med farris...

Du skal ha i deg 1,5-2 liter vann per dag ;)

Ahh det er derfor de er så mye bedre enn farris! Elsker oldenvann, synes den er så god til avveksling fra vanlig vann :)

Når jeg er på farta går det mye i imsdal eller bonaqua uten kullsyre og smak, hjemme går det mest i melk, juice og kranvann...

Men kjenner jeg blir litt lei vann så kanskje funsaft kan være noe alternativ av og til, sånn til variasjon...

Godt å vite man kan drikke mye:)

Trodde man i utgangspunktet skulle avstå fra kullsyre?

Når jeg er på farta går det mye i imsdal eller bonaqua uten kullsyre og smak, hjemme går det mest i melk, juice og kranvann...

Men kjenner jeg blir litt lei vann så kanskje funsaft kan være noe alternativ av og til, sånn til variasjon...

Godt å vite man kan drikke mye:)

Trodde man i utgangspunktet skulle avstå fra kullsyre?

Jeg tror det er først ved 3-4 liter vann om dagen at det blir for mye, så drikk masse :) både du og den lille har godt av det

Back
Topp