varmen fortsetter....

BflyW

Elsker forumet
Leste på aftenposten av varmen skal fortsette her på østlandet... *sukk*
Orker snart ikke mer jeg.
Gleder meg i alle fall til torsdag da permisjonen min starter. Det er varmt å sitte med laptopen hele dagen. Jeg har så vondt i ryggen og må sitte i sofaen og lene meg tilbake på en dyne for å få støtte, og da blir det for langt bort til bordet - så jeg drar laptopen halvveis opp på låra... og den produserer masse varme den og...

Fra torsdag av kan jeg i det minste legge fra med alt som har med jobbing å gjøre (Bortsett fra at jeg har to kunder som ikke har klart å levere materiale innen fristen, så jeg må jobbe litt etter permisjonen har startet også...), så da blir det litt mindre tid på PC'en....

Det har gått ganske greit. HELDIGVIS har jeg ikke stått fast på noe - så ved å ikke gjøre noen feil, så går det akuratt! *puh* Tenk om jeg hadde satt meg fast et sted!!! Jeg som egentlig padlet ganske bra da jeg tok på meg oppdraget!

Jeg strever litt med designet - firmaet jeg lager side for lager dieselmotorer for skip og nødaggregat for sykehus etc. Ikke akuratt ting som skriker av kul design! Og hittil har jeg konsentrert meg om programmeringen (Dvs gjordt det mulig for dem å logge seg inn på en administratorside og legge inn tekst, bilder, nye produkter, laste opp dokumenter etc......) og sørget for at det de legger inn vises på hjemmesiden...
Men akuratt HVORDAN det skal se ut når det skrives ut - der sitter jeg litt fast...

Mye grunnet at de ikke klarer å levere bilder. Fotografen som skal ta bildene til siden (Som gjerne er en inspirasjonskilde til meg når jeg skal lage designet) er på ferie og kommer ikke hjem før etter at min permisjon har startet! Da skulle jo siden allerede vært ferdig! *sukk*
Jaja - jeg sender uansett full faktura til de innen den dato - det er jo det mine fødselspenger regnes utfra...

Hm... dette ble langt - var visst litt frustrasjon her ja...

takk for tipset!
jeg pleier jo å legge vannflasker i fryseren i spania - skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenker på å gjøre det samme her...

Her er det nå 27 i skyggen, og enda varmere innendørs... og i grunnen ikke mye bevegelse i lufta! Ikke et blad som beveger seg på trærne...

eg bur som terje vigen eg...
"det budde en underlig gråsprengt en
på den ytterste nakne ø"

Du kunne ikke skrevet litt mer da? Det er den eneste setningen jeg kan... hehe

Hihi...
Utrolig hva vi klarer å begynne å prate om her inne...

Takk takk Bente!
Migrenen er utrolig bra for tiden!!! Så DEN kan jeg ikke klage på nå!
[:D] Krysser fingrene for at den holder seg nogenlunde en stund til også!

Det hadde vært noe det... Holder ikke pusten akuratt - og det har jo ikke akuratt vært mange ukene uten migrene - men de siste 4 ukene har det vært betydelig bedre....

Back
Topp