Varmen er virkelig her

Jeg er konstant varm.. Tror hele kroppstemperaturen min har steget med mange grader! :p Jeg dusjer til og med i nesten kaldt vann! Klarer ikke varm mat en gang, må vente til den blir kald :p Det er helt ekstremt..

Jepp. Varmt er mildt sagt. Det gjør vondt å puste ute :( aldri vært spesielt glad i denne varmen. Men jammen er jeg glad jeg ikke skal gå høygravid i heten :D

Jeg var høygravid i varmen sist...hadde heldigvis gått en uke over termin, og da hadde den værste varmen gitt seg :p må være helt grusomt å føde i varmen!

Jeg merket varmen godt i dag! konstant godt og varm i kroppen og andpusten. Føler meg lat om dagen, det meste blir et ork i denne varmen :wacky:

Jeg var høygravid i varmen sist...hadde heldigvis gått en uke over termin, og da hadde den værste varmen gitt seg :p må være helt grusomt å føde i varmen!

Hvordan gikk det å ha unge i varmen da.? Må være slitsom å til passe temperaturen for den lille. Når det er kaldt så vet man da er det å kle opp seg ungen må ha det varmt uansett men når det er over 20 må være slitsom

Hvordan gikk det å ha unge i varmen da.? Må være slitsom å til passe temperaturen for den lille. Når det er kaldt så vet man da er det å kle opp seg ungen må ha det varmt uansett men når det er over 20 må være slitsom
Kan ikke huske at det var noe problematisk, men den værste varmen var over da :) Værre tiden før hun kom, var oppi 30 grader!

Idag har det vært sinnssykt varmt på jobb.. Jeg går alltid med jakke, men idag har det vært helt umulig! Ikke mer enn ca 20 grader ute heller, og jeg fryser alltid! :)

Back
Topp