Firstimemother
Forelsket i forumet
Husk å drikke masse vann jenter. Jeg har alltid vannflaske over alt blir fort tørst. Tenk på på de som er høygravide i denne varmen uff. Vi er bare i begynnelsen liksom. Kanskje fordel å føde i vinter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
27 grader i Oslo idag. Kjempe varmt herSkodde regn og knappe 10gr her så ingen fare
Jeg merket varmen godt i dag! konstant godt og varm i kroppen og andpusten. Føler meg lat om dagen, det meste blir et ork i denne varmen
Jeg var høygravid i varmen sist...hadde heldigvis gått en uke over termin, og da hadde den værste varmen gitt seg må være helt grusomt å føde i varmen!
Kan ikke huske at det var noe problematisk, men den værste varmen var over da Værre tiden før hun kom, var oppi 30 grader!Hvordan gikk det å ha unge i varmen da.? Må være slitsom å til passe temperaturen for den lille. Når det er kaldt så vet man da er det å kle opp seg ungen må ha det varmt uansett men når det er over 20 må være slitsom