Varmefølelse i låret

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Rett under skinka, på høyre lår har jeg siden i går hatt en slags varmefølelse som kommer og går hele tiden. Hva i alle dager kan det være for noe? Jeg blir jo selvfølgelig veldig bekymret for blant annet blodpropp (ikke hatt det før altså)...

Det gjør ikke vondt. Det er ikke synlig. Kjenner det kun innenfra...

Eftersom att det verkar som att det är isolerande, alltså bara på ett å samma ställe, så kan det vara något med någon nerv i området . Går det inte över så kan du kontakta lege .

Dersom det hadde vært blodpropp ville foten vært hoven, varm, rød og smertefull. Disse symptomene viser seg ofte i det området hvor trombosen/ blodproppen sitter. Dersom du har disse symptomene eller det ikke går over ville jeg kontaktet legen. Ikke kjekt å gå rundt å bekymre seg.

Dersom det hadde vært blodpropp ville foten vært hoven, varm, rød og smertefull. Disse symptomene viser seg ofte i det området hvor trombosen/ blodproppen sitter. Dersom du har disse symptomene eller det ikke går over ville jeg kontaktet legen. Ikke kjekt å gå rundt å bekymre seg.
Virker som det har gitt seg i dag... Men aldri opplevd noe lignende. Ikke smertefullt på noen måte. Er som noen stadig legger en varm klut der... Innenfra da. Vanskelig å forklare... Får se om det evt lommer tilbake.

Jeg har det på bakside av låret/ rompemuskelen. Men det verker når jeg går i tillegg og er noe ømt. Hadde det på slutten av forrige svangerskap også, og fikk da beskjed om at det var bekkenlåsning!

Virker som det har gitt seg i dag... Men aldri opplevd noe lignende. Ikke smertefullt på noen måte. Er som noen stadig legger en varm klut der... Innenfra da. Vanskelig å forklare... Får se om det evt lommer tilbake.

Godt å høre at det var blitt nedre:-) kan dessverre ikke forestille meg hva som er grunnen:-/ Får krysse fingrene for at det ikke kommer tilbake:-)

Jeg har også hatt sånt flere ganger, også når jeg ikke har vært gravid. Har hatt det i pannen, og nå har jeg det ved siden av det ene kneet. Er nok noen nerver som driver og sender litt feilsignaler av en eller annen grunn. De har aldri funnet noen årsak til det hos meg...

For en merkelig greie. Men veldig glad for at det i det minste ikke ser ut til å være relatert til blodpropp. Har ikke merket noe mer til det i hele dag.... Så får håpe det har gitt seg helt. Man blir jo paranoid av mindre.

Tydeligvis tilbake igjen i dag da... Varmere enn forrige gang. Ha ha!

Hei du er ikke alene om å få lokale heteslag. Her er det i det ene låret en dag og i det neste dagen etter. Under føttene ol.

Back
Topp