Varmefølelse i kroppen og svetter, men ingen feber?

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei!

Jeg har de siste dagene fått varmefølelse i kroppen. Jeg kan gå fra vanlig temp, til døds varm og svett.

Er dette symptomer på graviditet, eller er det bare meg?

Noen som har opplevd det samme, som kan si noe om det? Hadde satt pris på svar!

Er 9 DPO i morgen, men har ikke testet enda. Er også konstant kvalm og super duper trøtt.

Vi snakkes

Jeg koker daglig og har en 37,7 i "feber" pga graviditeten :P hadde d sist også. Så hetetokter kan være ett hint på graviditete :)

Ved forrige svangerskap hadde jeg en termostat som ikke var helt god heeele svangerskapet!

Har hatt feberfølelse et par ganger allerede, og testet svaaakt positivt forrige torsdag....

*Utålmodig* skrev:

Ved forrige svangerskap hadde jeg en termostat som ikke var helt god heeele svangerskapet!

Har hatt feberfølelse et par ganger allerede, og testet svaaakt positivt forrige torsdag....

Hei Utålmodig!

Det navnet kunne jeg igrunn brukt selv.. Passer bra! Er så utålmodig som det går an å få blitt. Er 10 DPO i dag, og vurderer å ta en test.

Er plutselig kjempe varm, svetter og er helt rar. Mens, andre ganger er jeg normal. Det er liksom så opp og ned, man vet aldri når det skjer.

Lykke til videre, og gratulerer så mye med graviditeten

Før jeg testa positivt, følte jeg det slik og... Driit varm, spurte sambo om jeg hadde feber.... Og når han tok på meg, sa han jeg var glo varm. Og jeg føler det slik nå og, etter positivtest.... Men nå er jeg blitt syk og....  Ingen smaksløker , hoster og er potta tett!!!!!!

lille gull på veg.... skrev:
Før jeg testa positivt, følte jeg det slik og... Driit varm, spurte sambo om jeg hadde feber.... Og når han tok på meg, sa han jeg var glo varm. Og jeg føler det slik nå og, etter positivtest.... Men nå er jeg blitt syk og....  Ingen smaksløker , hoster og er potta tett!!!!!!

Hei!

Ååå, så heldig du er som har fått positiv test! Gratulerer så mye

Jeg har ikke fått positiv test enda, dog har bare testet en gang, og det i dag med CB. Er ca. 10 DPO..

lille gull på veg.... skrev:
Jeg fikk heller ikkje positivt før på IKM dagen....  Krysser fingrer og tær får du har en liten spire i magen :)

Hei :-)

Åååå!! Gjorde du ikke? Så herlig å høre! Jeg skal ha mens om 3 dager, får vel teste igjen da :-D

Har du fått mange negative tester før du fikk positiv? Har bare fått negativ, så er igrunn veldig lei det.. Håper på et + hver gang, men blir jo bare skuffet..

Klemmer

Mæddis88 skrev:

*Utålmodig* skrev:

Hei Utålmodig!

Det navnet kunne jeg igrunn brukt selv.. Passer bra! Er så utålmodig som det går an å få blitt. Er 10 DPO i dag, og vurderer å ta en test.

Er plutselig kjempe varm, svetter og er helt rar. Mens, andre ganger er jeg normal. Det er liksom så opp og ned, man vet aldri når det skjer.

Lykke til videre, og gratulerer så mye med graviditeten

Testen min 10 DPO var uuuultrasvak, så ikke gi opp enda!!!!

Takk for svar! Da finnes det fortsatt håp her ;-)

Kommer med oppdatering om noen dager..

Har hatt det helt likt. Her er termostatene helt ute av drift. Så er vanvittig varm.

Fikk ikke pos. test før 3-4 dager ETTER ikm, jeg :p Men mista 2 dager etter det igjen, så er mulig at det har noe å si.. :(
3 dager til ikm nå, fortsatt negativt, men er nesten heeeelt sikker på at jeg er gravid på nytt igjen :)

Ingen grunn til å gi opp håpet enda, er jo enda tidlig ;)

Her går det mye opp og ned. Kan gå fra å sitte tullet inn i pledd under varmepumpa, til halvnaken med alle viduer og dører på fullt gap. Samboeren blir jo tullerusk, stakkar :P

BabyKlein91 skrev:
Her går det mye opp og ned. Kan gå fra å sitte tullet inn i pledd under varmepumpa, til halvnaken med alle viduer og dører på fullt gap. Samboeren blir jo tullerusk, stakkar :P

Hahaha!! Samme her.. Han holder på å bli syk av at jeg holder på som jeg gjør! Finnes ingen mellomting.. Enten for varmt, lufte, eller for kaldt, fryse ihjel

Back
Topp