Varme

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Flere som opplever å bli fortere varm nå på slutten? Jeg fryser egt over gjennomsnittet til vanlig, men har vel kanskje under hele svangerskapet vært mindre kald enn før..synes imidlertid jeg blir enda fortere varm nå helt på slutten.. Mulig det bare er noe jeg får for meg, men interessant å høre om det kan være noe i det:p
 
Flere som opplever å bli fortere varm nå på slutten? Jeg fryser egt over gjennomsnittet til vanlig, men har vel kanskje under hele svangerskapet vært mindre kald enn før..synes imidlertid jeg blir enda fortere varm nå helt på slutten.. Mulig det bare er noe jeg får for meg, men interessant å høre om det kan være noe i det:p
Sniker fra desember.
Det er vanlig at gravide blir varmere. Økt blodsirkulering og det hang visst også sammen med hvorfor man hovner opp. Spurte legen om det, men husker ikke helt det medisinske svaret :rolleyes: Men jeg er også supervarm for tiden. Går rundt barbeint hjemme, og jeg er vanligvis en som bruker både ullsokker og tøfler :joyful:
 
Jeg er også uvanlig varm. På denne tiden av året fyrer vi vanligvis flere ganger i uka og vinterdyna blir tatt fram tidlig i oktober. Nå svetter jeg i sommerdyna, og har bare fyret to ganger så langt
 
Jepp, mye varmere. Blodvolum øker, puls øker, og forbrenningen øker (fødselen starter når den er 2,1 ganger basalforbrenning, for det er maks det kroppen kan opprettholde). Pluss det er hormoner i sving.

Jeg svetter som bare det, sjeleglad for å ikke være høygravid i sommervarme.
 
Stakkars familien min måtte fryse hele okt måneden, jeg var så intenst varm, når jeg var alene hjemme då åpnet jeg alle dører og vinduer og drakk flere liter med kaldt vann. Nå 3 uker etter fødsel og jeg er tilbake til å være en som fryser lett og varmepumpen står på 24 grader :) Merkelig:)
 
Stakkars familien min måtte fryse hele okt måneden, jeg var så intenst varm, når jeg var alene hjemme då åpnet jeg alle dører og vinduer og drakk flere liter med kaldt vann. Nå 3 uker etter fødsel og jeg er tilbake til å være en som fryser lett og varmepumpen står på 24 grader :) Merkelig:)
Godt å se at jeg har håp om å bli meg selv og bruke ullklær igjen i vinter :hilarious:
 
Back
Topp