Varme

Asutori

Betatt av forumet
Hvordan takler deres små varmen? Her har mini vært veldig sutrete og masete. Fant til slutt ut at det var varmen, og det hjalp å kle av henne og legge ho i ett teppe. Ho vil ikkje sove viss jeg ikkje holder henne, så ho var ganske klam

Ingen varme her, er 7 grader og regn. :P

Men lillebror er veldig varm av seg, og han blir veldig ukomfortabel når han er for varm. Da knør og kaver han helt til jeg kler litt av han.

Hvordan takler deres små varmen? Her har mini vært veldig sutrete og masete. Fant til slutt ut at det var varmen, og det hjalp å kle av henne og legge ho i ett teppe. Ho vil ikkje sove viss jeg ikkje holder henne, så ho var ganske klam

Mini blir sutrete her også. Han er varm av seg fra før av, og med denne varmen blir han klam i alt! Drikker mye mer melk, men bare korte ammerunder, sannsynligvis fordi han bare er tørst. Det hjelper å kle av han til bleia her også, og svøpe han inn i et lett helseteppe, da roer han seg/sover. Og han vil også helst sove i armkroken min eller pappaens :)

Sånn var det her også i kveld..! Ene tvillingen sovna etter ammingen, men andre trengte laaaang tid og mye kos og styr. Bare kjekt det da, men ikke så godt for de små å være så varme... de har kun hatt på body og strømper i dag, likevel for varmt.

Nå har jo ikke mini nesten sutra i det hele tatt siden ho ble født. Vært stort sett fornøyd hele tiden. Merker at ho er mer kavete nå, og sutrer noe innimellom. Men ligger bare bleia i nestet:) ute får ho ikke slappa av da det er så vindstille og glovarmt også i skyggen hjemme.
Pluss oftere behov for mat nå i varmen:)

Min blir heilt slått ut. Sover mye mer en vanlig. Og er litt små sur når han vokner. Men har heller begynt og vokne mer på kvelden når det er litt bedre tempratur.

Back
Topp