varme...

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
når det er sååååå varmt... reagerer fosteret på det da?? å blir roligere???

Jeg var hos jordmor på onsdag og hun spurte da om jeg kjente mindre liv. Jeg gjør ikke det, men hun sa det var normalt og at de hadde hatt uvanlig mange oppringninger til sykehuset pga lite liv. De hadde konkludert med at dette var pga varmen. De som ringte fikk beskjed om å drikke kald cola, og de aller fleste ringte ikke opp igjen.

Men hvis du er bekymret, så kontakter du noen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har kjent like mye liv hele veien, men når det er på det varmeste holder jeg meg plasser der det er litt kjøligere, også ligger jeg ett håndkle over magen om jeg sitter litt i solen, men som sagt over: om du er bekymret så ringer du.
Ellers er det å prøve det vanlige, drikk kald drikke, legg deg ned for å oppnå hvilepuls osv :)

<3 lille spire <3

Her har det vært veldig rolig, vært bekymra mer en en gang, men baby reagerer godt på isvann :-) vi blir jo slappe og sløve vi og når det er varmt, så det virker bare logisk at babyene våre også blir det :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Min er også litt roligere om dagen. Kan godt hende det er pga varmen :) Om jeg legger meg ned på ryggen og spiser litt mat eller godis, så blir det alltid liv igjen.

Sent from my iPad using BV Forum

Syns det er mer liv nå jeg.

Litt roligere her også. Men tror det er en kombinasjon av at hun har snudd på seg og at det er varmt :)

Sent from my iPhone

Jeg var hos jordmor på onsdag og hun spurte da om jeg kjente mindre liv. Jeg gjør ikke det, men hun sa det var normalt og at de hadde hatt uvanlig mange oppringninger til sykehuset pga lite liv. De hadde konkludert med at dette var pga varmen. De som ringte fikk beskjed om å drikke kald cola, og de aller fleste ringte ikke opp igjen.

Men hvis du er bekymret, så kontakter du noen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Så fint å lese det- jeg har syntes det var litt ekkelt i flere dager nå med mindre bevegelser i magen, og her har det vært sinnsykt varmt. Snakket med sambo om at det måtte være varmen, men fint å se at jordmor og sier det. I kveld er det fullction igjen, og det er deilig!!! (Ser bortifra mosing av ribben osv akkuratt nå ;) )

Jeg merker liv dagen lang. Etter jordmorbesøket på fredag snakket vi om type fødsler siden baby lå med setet ned enda. Kanskje baby ble skremt. Kjempe masse bevegelser mange ganger om dagen. Prøver febrilsk å snu seg kanskje. Haha. Forberede fødselen.

Min er nok litt daffere i varmen. Merka at han var mer aktiv igjen forrige dagen da det var overskya og deilig "kjølig". Jeg har stort inntak av isbiter og ymse kald drikke, og da reagerer han vanligvis kjapt med litt dulting, heldigvis :-)

Min er også litt daffere nå som det er dmså varmt. Men når jeg drikker noe kaldt eller spiser noe så kjenner jeg bevegelse medlem gang. Satser på at alt er som det skal, men er jo bekymret for omtrent alt.. :)

Drakk kald cola, kaldt vann , spiste sjokolade å tygde isbiter... var bare bitte små bevegelser helt til jeg hadde fått avkjølt meg skikkelig.. Da ble det action for alle penga;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp