Varme

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Reagerer dere på varme?
Det er en kjent sak at det å være (høy)gravid på sommeren er varmt. Jeg blir innmari svimmel og uvel når jeg blir varm. Enten det er en dusj eller å være i sola ute... Bassengtrening er ubehagelig da jeg holder på å svime av og må som regel kutte et kvarter før timen er over. Må kle av meg jakka inne på butikker osv. Men det er ikke bare det at jeg er ekstra varm - men jeg blir så uvel... Flere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg reagerer akkurat som deg på varme! Føler jeg koker innvendig, og må rive av meg noe tøy.. Svetten renner, blir kvalm/uvel og ser sorte stjerner :(
Veldig slitsomt...

Ja, føler meg uvel når jeg er varm. Liker ikke klær, så jeg bruker som regel en lett kjole eller noe når jeg er hjemme.

Blir uvel når jeg blir varm, ja. Føler at jeg kommer til å besvime. Når jeg er kald får jeg utrolig vondt i ryggen av å spenne musklene, så er liksom aldri bra nok.

Har klart å holde meg unna varme omgivelser. Men kjenner tydelg at jeg selv er mye varmere, går med mindre/tynnere klær (er en frostpinne til vanlig)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjenner også at jeg er mer varm/blir fortere varm. Er vanligvis en frostpinne.

Jeg er vanligvis veldig frysen av meg, så jeg merker forskjellen godt. Før har jeg ikke likt å ha det så kaldt på soverommet, men nå blir jeg varm selv med vinduet åpent.

Jeg føler det verst når jeg blir varm av luft. Bade og dusje går greit, men jeg må vrenge SV meg jakka så fort jeg kommer inn, selv om det bare er for 1min. På butikken tar jeg å legger jakka i bilen før jeg går inn

Eg har pleid å ha det rundt 22 grader i leiligheten, no har eg 16 grader og synes det er varmt... Gå på besøk til folk så vil de alltid gi meg pledd fordi eg går så lettkledd, "du og babyen må jo ikkje fryse!" Huff... Ingen bekymring for det! Hehe...

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Blir også kvalm og uvell om det er for varmt. Får også fort blodtrykksfall av det.

Takk for mange svar :)

Jeg føler det verst når jeg blir varm av luft. Bade og dusje går greit, men jeg må vrenge SV meg jakka så fort jeg kommer inn, selv om det bare er for 1min. På butikken tar jeg å legger jakka i bilen før jeg går inn
Samme her! Og når jeg blir varm så koker jeg innvendig kjennes det ut som og føler jeg skal svime av!

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Eg blir ikkje uvel når eg er varm heldigvis, men blir fortere svett enn før. Var i Spania i sommer, DET var varmt og ubehagelig. Var meir inne for å finne isbiter og kald drikke enn eg var ute;) hehe

Jeg jobber på klesbutikk og på travle dager med mye folk koker jeg og svetten renner. Nå begynner jo julekaoset, så mulig om jeg blir en lettkledd ekspeditør haha :)

Jeg blir veldig fort varm. Jeg som ALLTID fryser, sitter i bare t-skjorte fortiden, mens sambo som ALLTID er varm sitter i tjukk hettegenser å fryser. Hvis jeg blir for varm så blir jeg skikkelig uvel og svimmel. Føler jeg ikke får puste. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg fryser fortsatt mer enn vanlig jeg.. Men ikke i like stor grad som tidlig i graviditeten heldigvis.

Back
Topp