Varme sommerdager!

Plaskebasseng i hagen og tur til sjøen eller elva. Skogturer med bading og grilling. Syklelturer å kjøper is. Spiser lunsj ute i byen.

Basseng i Hagen.tur ved sjøn/ stranden . Spiser ute. En dag fylde me opp balonger meg vann å lekte me de. De likte de :-)

Vi er mye ute!
vi har plaskebalje/basseng i hagen, samt trampoline, sklie og sandkasse.
Går tur med vogna, tar frem trehjulsykkelen og går litt rundt i veien her med den, Går på Café, besøker/treffer andre barn. Bader på den lokale badeplassen. Mulighetene er mange =)

Vi har vært en del ute, blant annet i fjøren for å lese etter krabber og skjell. Vi har også grillet, og badet i basseng.

Vi er mye ute og triller. Syns det er så deilig. Ser for meg mye utetid når mini blir større også :)

Prøver å holde ho i skyggen men vil helst bare være der ho ikke skal være så vært en del inne også.... 8 mnd gammel....

Er inne med babyen og ettåringen, stort sett.. Ellers bytter jeg og pappaen på å være ute med ettåringen.. Han disser eller plasker i baljen sin ute.. :) Hender at vi triller tur med begge barna også. De eldste på 6 og 8 regulerer dagen sin selv, stort sett..

Kler på regndress og sender dem ut...

Forrige uke hadde vi sol, så plaskebasseng og unger i fri lek i hagen.
Denne uka har vi sånnsett fortsatt et plaskebasseng, men naturen fyller det.

Derved blir det mer innetid. Tegne, perle, spille, tv, lego, playmo og leke med venner

Vi kjøpte både trampoline og svømme basseng forrige uke for å ha noe å gjøre

Back
Topp