Varme pupper

HennieL

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Lurte på om flere har opplevd at puppene har blitt ekstra varme?
Har siden Torsdagen fått varme pupper, på fredagen måtte jeg ta av meg bhen førdi jeg ble svett av å ha puppene så nært hverandre :hilarious:
Er første gangs så har ikke opplevd dette før, og er usikker på om det er normalt :smiley-ashamed004

Samme her:hilarious:Føler meg alltid ekkel og svett, så blir en del vasking:hilarious:

Samme her:hilarious:Føler meg alltid ekkel og svett, så blir en del vasking:hilarious:

Bra at der ikke bare er meg!:p
Viste man blir varm under graviditet, men så tidlig og at puppene alene ble så varm var det ingen som advarte om :hilarious:

Bra at der ikke bare er meg!:p
Viste man blir varm under graviditet, men så tidlig og at puppene alene ble så varm var det ingen som advarte om :hilarious:
Mye jeg har oppdaget som ingen advarte meg om:hilarious:Men synes det er ekkelt når jeg dusjer og bruker deo, neste morgen lukter jeg liksom..hva har jeg gjort for å fortjene det?:hilarious:

Mye jeg har oppdaget som ingen advarte meg om:hilarious:Men synes det er ekkelt når jeg dusjer og bruker deo, neste morgen lukter jeg liksom..hva har jeg gjort for å fortjene det?:hilarious:

Hahaha, er ikke godt å si men alene er du ikke om det problemet :hilarious:

Jeg har gitt opp bh og går bare med ammesingletter nå. Ikke verdens beste støtte akkurat, men jeg har liksom ikke noe valg. Alt annet føles ukomfortabelt

Jeg har gitt opp bh og går bare med ammesingletter nå. Ikke verdens beste støtte akkurat, men jeg har liksom ikke noe valg. Alt annet føles ukomfortabelt

Det aller meste er ukomfortabel for tiden, kjøpte nye bher denne uken i håp om at det skal hjelpe litt :smiley-ashamed004

Håper det hjelper for deg. Har noen myke ammebh’er i bomull fra boobs fra forrige svangerskap. Bruker de til nøds om jeg f.eks skal pynte meg.

Back
Topp