Varme på rom med stellebord

Ally_Ma

Betatt av forumet
Septembergull'17
Vi må ha stellebordet på vaskerommet pga plassmangel på badet. Lille trives ikke på stellebordet og jeg mistenker at det kan være litt for kaldt der siden vi ikke har varmekabler e.l.
Noen som har tips til smarte løsninger mtp varme til en ok pris?

Vurderer å kjøpe en vanlig varmevifte eller sånn oljeovn, men kan jo tenkes det finnes smartere løsninger... tenker også mtp brannsikkerhet da den sannsynligvis blir stående på kontinuerlig for å holde en jevn temperatur.

Sniker fra april.. jeg er superskeptisk til slike oljeovner. Kastet alle i fjor etter at jeg leste en artikkel om at det har vært flere tilfeller av at disse ovnene eksploderer, og da spruter ut 300 grader varm olje. Siden du spurte om brannsikkerhet - er superopptatt av akkurat dette.

Jeg kan lite om vifteovner, men ville ha forhørt meg litt rundt. Gjerne spurt brannmenn heller enn de som jobber på butikken - de vil uannsett prøve å selge, mens en brannmann forteller sannheten.

Sniker fra april.. jeg er superskeptisk til slike oljeovner. Kastet alle i fjor etter at jeg leste en artikkel om at det har vært flere tilfeller av at disse ovnene eksploderer, og da spruter ut 300 grader varm olje. Siden du spurte om brannsikkerhet - er superopptatt av akkurat dette.

Jeg kan lite om vifteovner, men ville ha forhørt meg litt rundt. Gjerne spurt brannmenn heller enn de som jobber på butikken - de vil uannsett prøve å selge, mens en brannmann forteller sannheten.

Takk for tips om å høre med en brannmann [emoji106]
Jeg er også i utgangspunktet skeptisk til bruk av oljeovn, men vet samtidig lite om det, og om det er forskjell på ulike typer o.l.
På sykehuset hadde de ei varmelampe på veggen, det er jo kanskje et godt alternativ, men den må jo henges opp på veggen, noe som jeg helst vil unngå hvis mulig.

Back
Topp