Varme på barnerom

~FrkNovember~

Gift med forumet
Finner ingen små panelovner.. Skulle gjerne hatt en på ca 40cm. Snuppa har så lite rom, at jeg har ikke lyst å bruke halve rommet til en stygg panelovn. Noen med samme problem som har gode tips?

JA! vi har ikke hatt varmeovn der inne , å når vi hadde den hengende der (uten varme) så klatra hun alltid oppå for å se i vinduet, derfor tok vi den ut, å fordi det var så upraktisk fordi hun ikke har så stort rom.

så vi har hatt døren opp så varmen kan komme inn..

Tips:
- sett inn en sånn ovn på hjul når dere ikke er hjemme, så kan den varme opp rommet mens dere er borte?

vet ikke om det var et bra tips jeg, men vi pleier vertfall å ha døren åpen så varmen i stua kan komme bort dit..

Vil ikke ha på oljeovn nei... Føler meg ikke helt trygg da vi har hatt en som lekket masse olje[&o]
Skal sjekke europris osv.. Foreløpig bare sett på elkjøp, expert, lefdal osv, og der finner jeg ingenting.

ORIGINAL: rico

kjøpte en fin en her på jernia.

kan stå på golvet og henges på veggen. ser nesten ut som ps3
ca samme størelse og

Oi, så kjekt! Takk for tips!![:D]

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Vi har en oljeovn stående på lillegulls rom, justerer den på hvor mye varme, det finnes kjempesmå oljeovner også

ORIGINAL: Mamsemumsen

www.adax.no

Vi har Adax panelovn (på gangen) rett utenfor barnerommet. Vår er litt større enn hva du vil ha, men de har flere små også. bla en på 37X18 cm. Vår ble kjøpt på Elkjøp.

Jeg vil også anbefale adax!
De er veldig barnevennlige og har lav overflatetemperatur, så barna ikke brenner seg på dem.

Back
Topp