L Love4two Forumet er livet 19 Apr 2007 #1 Kan en varme opp igjen grøten? Vi laget et hel posjon med grøt, men Thea ville ikke ha. Derfor lurer jeg på om den kan varmes opp igjen etter en stund eller om jeg bør kaste den?
Kan en varme opp igjen grøten? Vi laget et hel posjon med grøt, men Thea ville ikke ha. Derfor lurer jeg på om den kan varmes opp igjen etter en stund eller om jeg bør kaste den?
SiennaJonah si mamma Elsker forumet 19 Apr 2007 #2 Trur d e anbefalt å kaste den! Meina å ha lest d en plass [:)]
L Love4two Forumet er livet 19 Apr 2007 #3 Hmmm... Har jo lest om det ang mme, så det kan jo også gjelde grøt. Men tror det ikke står noe om at en ikke kan gjøre det på pakken [8|]
Hmmm... Har jo lest om det ang mme, så det kan jo også gjelde grøt. Men tror det ikke står noe om at en ikke kan gjøre det på pakken [8|]
muffinium Glad i forumet 19 Apr 2007 #4 ORIGINAL: Thea´s mamma Hmmm... Har jo lest om det ang mme, så det kan jo også gjelde grøt. Men tror det ikke står noe om at en ikke kan gjøre det på pakken [8|] Det gjelder også grøt ja for det er melk i grøten
ORIGINAL: Thea´s mamma Hmmm... Har jo lest om det ang mme, så det kan jo også gjelde grøt. Men tror det ikke står noe om at en ikke kan gjøre det på pakken [8|] Det gjelder også grøt ja for det er melk i grøten
M mammas gullgutt Forelsket i forumet 19 Apr 2007 #5 tror det er best å kaste grøten. jeg varmer aldri opp, kaster mye grøt her gitt
Monkaponka Forumet er livet 19 Apr 2007 #6 Er nok som muffinium sier. Det er mme i grøtpulveret. En halvtime går nok kjempe fint som hun over sa også.
Er nok som muffinium sier. Det er mme i grøtpulveret. En halvtime går nok kjempe fint som hun over sa også.
L Love4two Forumet er livet 19 Apr 2007 #7 okelidokeli [;)] Da må vi kaste grøten for nå har den stått en stund tror jeg. Takk for hjelpen jenter [:)]
okelidokeli [;)] Da må vi kaste grøten for nå har den stått en stund tror jeg. Takk for hjelpen jenter [:)]
¤Luga¤ Gift med forumet 19 Apr 2007 #8 Jeg har også gjort det et par ganger. Bare den ikke står fler timer...
J Jessi06 Glad i forumet 19 Apr 2007 #10 ORIGINAL: Thea´s mamma Nei flere timer er nok ikke så lurt [8|]
AB Forumet er livet 20 Apr 2007 #11 Pleier å varme den opp igjen en gang hvis det er mye igjen... Nathaniel har ikke reagert på det..