Varme og røde håndflater

habibti

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Oktoberbarna 2021♡
I går og i dag har jeg oppdaget at jeg er veldig rød inni håndflatene og at hendene mine er veldig mye varmere enn normalt. Har også litt hovne fingre. Googlet meg grønn om man kan bli rød inni håndflatene av ødem eller om det skyldes noe annet, men finner ikke svar. Litt redd for at det er begynnende svangerskapskløe, da det klør litt i den ene håndflata. Er det flere som sliter med røde og varme håndflater? :p

Ikke røde, men varme. Har hatt hovne fingre i mange måneder allerede, og nå har jeg visst fått litt carpal tunnel syndrom med skikkelig vonde og stive fingre om morgenen. Tenker det er pga. ekstra blod og vann i kroppen.

Ikke røde, men varme. Har hatt hovne fingre i mange måneder allerede, og nå har jeg visst fått litt carpal tunnel syndrom med skikkelig vonde og stive fingre om morgenen. Tenker det er pga. ekstra blod og vann i kroppen.
Huff, det hørtes ikke noe særlig ut! Mine er stive hele dagen pga væske, men heldigvis ikke vonde. Antar at de muligens er røde nettopp på grunn av at de er så varme... Håper ikke det blir mye mer vann i fingrene framover, må nok bli flinkere til å unngå salt :)

Jeg har dessverre (heldigvis? :hilarious:) ingen erfaring med det. Hvordan går det nå? Klør du noe mer?

Jeg har dessverre (heldigvis? :hilarious:) ingen erfaring med det. Hvordan går det nå? Klør du noe mer?
Heheh, uvant for meg som alltid er kald på beina og hendene. :P Det har heldigvis sluttet å klø, men er fortsatt varm og litt rød... Tror det er fordi fingrene har blitt hovne....

Heheh, uvant for meg som alltid er kald på beina og hendene. :p Det har heldigvis sluttet å klø, men er fortsatt varm og litt rød... Tror det er fordi fingrene har blitt hovne....

Ja, det kan jo være. Det er i hvert fall bra at kløen har gitt seg :)

Klør ikke men de er veldig varme. Vært sånn i mange mnd. Gubben sier jeg kan ta meg ekstrajobb som healer. Holder jeg hendene på noen kan det bli så varmt at det er litt ubehagelig.

Back
Topp