Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier jeg å gjør mm skal ikke i mikro da den mister disse viktige antistoffene etc..så vannbad er det som gjelder på mmDu kan varme kokt vann i micro også ha pulver i etterpå Vet det er mange som varmer mm i micro også, så tror det skal gå bra
Jeg mener å ha lest at man ikke skal varme i micro pga at det dannes varmelommer i flasken som gjør at baby kan brenne seg selv om man tester tempen på en del av innholdet. .
På "mobben"
Pleier jeg å gjør mm skal ikke i mikro da den mister disse viktige antistoffene etc..så vannbad er det som gjelder på mm
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Ja altså det er jo ikke farlig på noe vis, men melken får jo mye dårligere kvalitet, så det er det jo greit å unngåAh, se der. Da lærte jeg noe nytt har aldri hatt behov for å varme mm, har bare hørt om noen som har gjort det
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja altså det er jo ikke farlig på noe vis, men melken får jo mye dårligere kvalitet, så det er det jo greit å unngå
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Har lest at man ikke kan varme mm i kokt vann heller. Tror vannet må være 37-40 grader, ellers ødelegger man næringen i melken akkurat som med mikroen.Mm skal ikke varmes i Micro, men mme kan man varme i Micro. Jeg pleier å varme mm i kokt vann