Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier jeg å gjørDu kan varme kokt vann i micro også ha pulver i etterpåVet det er mange som varmer mm i micro også, så tror det skal gå bra
![]()
Jeg mener å ha lest at man ikke skal varme i micro pga at det dannes varmelommer i flasken som gjør at baby kan brenne seg selv om man tester tempen på en del av innholdet. .
På "mobben"
Pleier jeg å gjørmm skal ikke i mikro da den mister disse viktige antistoffene etc..så vannbad er det som gjelder på mm
![]()
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Ja altså det er jo ikke farlig på noe vis, men melken får jo mye dårligere kvalitet, så det er det jo greit å unngåAh, se der. Da lærte jeg noe nytthar aldri hatt behov for å varme mm, har bare hørt om noen som har gjort det
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja altså det er jo ikke farlig på noe vis, men melken får jo mye dårligere kvalitet, så det er det jo greit å unngå
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Har lest at man ikke kan varme mm i kokt vann heller. Tror vannet må være 37-40 grader, ellers ødelegger man næringen i melken akkurat som med mikroen.Mm skal ikke varmes i Micro, men mme kan man varme i Micro. Jeg pleier å varme mm i kokt vann