Varme hender?

Ranukel

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Noen andre her som plages av varme (og evt hovne) hender og føtter? Det starter for 2 dager siden her (33+0 i dag), og jeg er skikkelig varm på/i hendene! Har holdt en pose med dypfryste erter i en time nå for å kjøle ned :eek: På morgenen er jeg mer stiv i hendene, de føles litt hovne, men utover dagen blir de veldig varme. Nesten sånn healing-hender :p Er dette noe man ringer legen for?

Jeg får også veldig varme hender, og hoven. I dag måtte gifteringen til og med av... :(
Tror ikke det er noen fare, og ganske vanlig.. I hvert fall er ikke jeg urolig, bare tenker at det er en del av prosessen;)

Wow you're on fire ;-)

Legge beina høyt og få litt massasje :-)

Kanskje hvis belastet litt mye at blir hoven og varm :-)

Jeg får også veldig varme hender, og hoven. I dag måtte gifteringen til og med av... :(
Tror ikke det er noen fare, og ganske vanlig.. I hvert fall er ikke jeg urolig, bare tenker at det er en del av prosessen;)

Gifteringen er av her også, får litt klaustrofobi av tanken på at den skal sitte fast :p

Må innrømme at denne delen av prosessen liker jeg dårlig, hehe.. Får ta det opp med legen neste time i uke 36 hvis det ikke har gått over :)

Jaja, vi behøver hvertfall ikke votter midtvinters. Og ikke verst å kunne gå ut i februar med jakka åpen og uten votter. :p

Har ikke varme hender men ekstremt varme føtter og da spesielt når jeg skal sove på kvelden :(

Vurdert flere ganger å gå ut i snøen bare for å kjøle de ned :P

Back
Topp