twinanne
Forumet er livet
Vel jeg satt å leste litt i stad, gulp.... Det er boken "The Infertility Cure" med Randine Lewis PH.D. Der leste jeg at man skal ha varme eller varme falske på nedre del av magen bare før eggløsning eller før emroidet har blitt satt tilbake, det kan bli litt i varmeste laget etter insetting for spiren slik jeg forstod det, da var det bedre ed varme andre steder eller bare tepper og ike glodhete varmeflasker.
Jeg må nok ta dette til etterretning neste gang.
Hm...men jeg for vel starte opp med Maya massagen min igjen da, det er en selvmassage som er på nedre mavedel opp til navlen. Begynner når mensen er ferdig tenker je. Dette er også bra for blodgjennomstrømning og tilførsel av oksygen i livmoren, dette høres rart ut hvet jeg for dere som aldri har hørt om dette, men ble iallefall gravid etter 2 skluser med denne massasjen på egenhånd sist, snakker fortsatt om min SA, det år hvist litt hakk i plata her noen ganger.
Jeg må nok ta dette til etterretning neste gang.
Hm...men jeg for vel starte opp med Maya massagen min igjen da, det er en selvmassage som er på nedre mavedel opp til navlen. Begynner når mensen er ferdig tenker je. Dette er også bra for blodgjennomstrømning og tilførsel av oksygen i livmoren, dette høres rart ut hvet jeg for dere som aldri har hørt om dette, men ble iallefall gravid etter 2 skluser med denne massasjen på egenhånd sist, snakker fortsatt om min SA, det år hvist litt hakk i plata her noen ganger.