Varme flaske - hva har jeg gjort

twinanne

Forumet er livet
Vel jeg satt å leste litt i stad, gulp.... Det er boken "The Infertility Cure" med Randine Lewis PH.D. Der leste jeg at man skal ha varme  eller varme falske på nedre del av magen bare før eggløsning eller før emroidet har blitt satt tilbake, det kan bli litt i varmeste laget etter insetting for spiren slik jeg forstod det, da var det bedre ed varme andre steder eller bare tepper og ike glodhete varmeflasker.

Jeg må nok ta dette til etterretning neste gang.

Hm...men jeg for vel starte opp med Maya massagen min igjen da, det er en selvmassage som er på nedre mavedel opp til navlen. Begynner når mensen er ferdig tenker je. Dette er også bra for blodgjennomstrømning og tilførsel av oksygen i livmoren, dette høres rart ut hvet jeg for dere som aldri har hørt om dette, men ble iallefall gravid etter 2 skluser med denne massasjen på egenhånd sist, snakker fortsatt om min SA, det år hvist litt hakk i plata her noen ganger.

kanskje jeg skal begynne massere jeg da[:D] bare gni lissom på flesket?[:D]

Det er en bestemt måte du skal gjøre det på for å få effekt, skal se om jeg for skrevet den over til norsk og da kan jeg lage en ny post for den her, eller kanskje det er bedre å PM de som har lyst på den istednfor å plage alle med hvordan man gjør det. Den blir ofte kombinert sammens med akkupunktur i England og statene. Jeg har bare en enkel og ufarlig utgave av den jeg da om blir brukt til hjemme bruk. Tar bare noen minutter å gjøre den, passer godt når man har gått til sengs.

ORIGINAL: twinanne

Det er en bestemt måte du skal gjøre det på for å få effekt, skal se om jeg for skrevet den over til norsk og da kan jeg lage en ny post for den her, eller kanskje det er bedre å PM de som har lyst på den istednfor å plage alle med hvordan man gjør det. Den blir ofte kombinert sammens med akkupunktur i England og statene. Jeg har bare en enkel og ufarlig utgave av den jeg da om blir brukt til hjemme bruk. Tar bare noen minutter å gjøre den, passer godt når man har gått til sengs.

Jeg har veldig lyst til å lære om det twianne, det går jeg utifra at mange her har. En taper jo absolutt ingenting på å prøve det [:D] Så jeg tenker at du kan lage post på det her jeg[:)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: twinanne

Jeg har veldig lyst til å lære om det twianne, det går jeg utifra at mange her har. En taper jo absolutt ingenting på å prøve det [:D] Så jeg tenker at du kan lage post på det her jeg[:)]

Det skal jeg gjøre må bare kden på norsk til dere først og da blir tittelen på psten Maya massage eller noe slikt

ORIGINAL: VilSåGjerne

eg vil ha på pm[:D]

Skal bli, bare jeg får skrevet den ned først i word, kan kopiere derfra klipp og lim er jeg glad i.

Jeg ble veldig usikker jeg også jenter, for han som har skrevet denne alternative boken også med litt rundt IVF er en av amerikanernes populæreste ekspert innen dette feltet. Men før uttak neste gang jenter, eller så for vi olde oss til lunket vann og ikke koke temperatur.

Back
Topp