Varme føtter hele tiden, verre om natten

Føles generelt som om heile meg er varmare for tida. Har alltid vore iskald på føttene ved leggetid, men ikkje no dei siste månadene. Har også våkna utan dyne fleire gonger utan å vere kald, og det har nok aldri skjedd tidlegare (kanskje berre midt på sommaren).

Usikker på om dette har noko med vatn i kroppen å gjere. Trur eg har litt, får i alle fall sokkemerker eg også.

Sniker fra september.

Jeg har det også, hatt det noen få uker. Bare tipser om at hvis det skulle bli et issue ved soving (som det er hos meg, får ikke sove for de varme føttene), så smør på ice gel fra apoteket. Fikk egentlig tips om en annen salve som jeg ikke husker navnet på, men den fant jeg ikke. Fant derimot den nevnte her, som forøvrig var halvparten så dyr også - funker som bare det, gull verdt!

Skal sies at jeg til vanlig alltid er veldig kald på føttene, så jeg synes det er så himla uvandt og der også ordentlig ubehagelig å være så varm på føttene. Så det er sikkert noe av det som gjør at jeg sliter med å sove pga det :dance018

Er alltid varm på føttene.. Men tror ikke det har noe med vann i kroppen, jeg har begynt å få vann i føttene og kjenner det godt om jeg ikke bruker støttestrømper.. noe som er kjempe ekkelt å bruke igjen når jeg er så varm på føttene :yuck:

Motsatt her... Alltid kald på føttene ;)

Føles generelt som om heile meg er varmare for tida. Har alltid vore iskald på føttene ved leggetid, men ikkje no dei siste månadene. Har også våkna utan dyne fleire gonger utan å vere kald, og det har nok aldri skjedd tidlegare (kanskje berre midt på sommaren).

Usikker på om dette har noko med vatn i kroppen å gjere. Trur eg har litt, får i alle fall sokkemerker eg også.

vi har ekstra blod i kroppen som gravide, dette øker kroppstemperaturen;) jeg har alltid vært frysepinne og gått i ull. Nå går jeg i singlet og uten sokker:rolleyes:

Back
Topp