Varme drikker for kalde dager

Helene_S

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Hva drikker dere for å holde varmen? Jeg er skikkelig frysepinn og er ganske avhengig av varm drikke når jeg sitter på kontoret.
Starter gjerne dagen med en kopp koffeinfri (men ikke så veldig god) kopp kaffe på vei til jobb, og grønn te på jobb, men kan jo ikke drikke for mye av dette.

Noen som har noen gode forslag? :coffee2

Her går det mye i frukt te. :) Altså uten koffein.

Det var en god ide!
Hvor anbefaler du å kjøpe dette? Ser det er maaange varianter.
Jeg kjøper stort sett på matbutikken. Infusio eller noe sånt er det en serie som heter, med mange gode smaker :happy:

Jeg drikker mye pukka koffeinfri te på jobb :) anbefales. Hjemme er det godt med kakao på de kaldeste dagene :p

Noe så enkelt som varm saft eller gløgg er også godt. Men kanskje ikke for mye på grunn av sukkerinnholdet!

Jeg er ikke så glad i noe som helst som er søtt når jeg er gravid. Finner man de buljongposene fortsatt? Varm buljong er jo godt (i små mengder...)

Oppvarmet eplemost med en kanelstang oppi kan virkelig anbefales. Blir litt mer syrlig på smak enn solbærtoddy og gløgg som jeg drikker endel av

Håper kakaoen blir å smake godt denne gangen, forrige graviditet likte jeg ingen ting varmt :hungover:

Back
Topp