Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Jeg elsker å drikke noe varmt på morningen, men siden man ikke skal ha i seg for mye kaffe eller te, hva drikker dere?
Jeg har skjønt at grønn te skal man holde seg unna i første trimester, pga folat opptaket.
Og sort te og hvit te pga koffeininnholdet.
Og noen koffeinfrie sorte teer pga lakris/ anis(som feks pukka). Jeg vil ikke være fanatisk på hva jeg får i meg meg vil gjerne drikke noe varmt og godt uten dårlig samvittighet eller bli bekymret for at jeg gjør noe galt[emoji1381][emoji23]. Hva drikker dere? Og vet dere om noen te merker som er bra?
Jeg har skjønt at grønn te skal man holde seg unna i første trimester, pga folat opptaket.
Og sort te og hvit te pga koffeininnholdet.
Og noen koffeinfrie sorte teer pga lakris/ anis(som feks pukka). Jeg vil ikke være fanatisk på hva jeg får i meg meg vil gjerne drikke noe varmt og godt uten dårlig samvittighet eller bli bekymret for at jeg gjør noe galt[emoji1381][emoji23]. Hva drikker dere? Og vet dere om noen te merker som er bra?
Utover dagen tar jeg evt en rooibos-te, den er naturlig koffeinfri.. Tenker at jeg ikke orker å bekymre meg for om den inneholder lakris, for det skal være snakk om ganske store mengder lakris før det blir farlig (mener jeg leste noe om mer enn 125 gram i uken).