Varmblodig eller kaldblodig

mammatilguttene

Forumet er livet
Er deres barn varmblodige eller kaldblodige, å hva bruker dere å ha på dem i voga når det er -3-4grader ute??

ganske varmblodig min kar[:)]
Har som regel på body,strømpebukse,sokker, en passe tynn genser, litt tykk bukse, stonz, votter, skogstad jakke og en god å varm lue, å så ligger han i voksi pose[:)]

ORIGINAL: Acino

Finnes det kald og varmblodige mennesker også??

Noen fryser lettere enn andre og omvendt. [:-]

Gutten vår er "varmblodig", har ullbody, ullstrømpebukse, en bukse, tykk genser eller jakke  og ullsokker inni voksipose om den er i bruk, når det er 2-3 minus. Har det varmt og godt han da.

Tassen min er veldig varm av seg,og blir fort svett/klam.Her bruker vi stort sett kun ull-undertøy og fleece eller bomull utenpå,.Bruker vi bomullsbodyer eller bomulls-strømpebukser blir han bare klam og kald.Når han sover ute i bhg tar de på han en ulldress eller fleecedress også ligger han i en ullpose.

Jeg er veldig varm av meg, og samme er snuppa [:)] folk ser rart på meg når hun ikke har på votter, men hun hater votter, og hun er så varm at det blir bare smør på flesk (skal ikke si at det blir sånn når det begynner og bli skikkelig kaldt da, men.)

takk for svar

Back
Topp