Varm!!

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
flere som blir varme og svette av å bare gå 20 meter om dagen?! Føler meg konstant svett og ekkel :(

Jeg er mye varmere enn vanlig når jeg er gravid. Er så glad jeg ikke skal gå gravid om sommeren denne gangen. Sommeren 2014 var det helt forferdelig å være gravid. Lange perioder med 30 grader. Jeg hang på kjøpesenter for å få aircondition...

Nå har vi satt ned temperaturen på soverom og stua. Vi har pleid å ha det veldig varmt, typ 22-24 grader. Skrudd ned noen grader nå. Mannen synes det er småkaldt, men greit. Dattera mi bryr seg heldigvis ikke. Hun går i ullklær og sitter aldri stille uansett

Minusgrader i dag men jeg gikk ut uten skjerf og votter. Deilig med kald luft!

Kommer, og går her :p
Har roet seg betraktelig nå, men de første 8 ukene JA :eek:

Hos meg også! Følte at jeg gikk rundt og stinket svette i flere uker, men nå har det roet seg mye. Det var mer som lette hetetokter, for resten av tida er jeg kjempekald og fryser lettere enn til vanlig.

Jeg har også vært ekstremt varm, og har derfor gått med jakken åpen, og ofte tatt av skjerfet. Det har nå resultert i noe jeg mistenker er begynnelsen på en halsbetennelse :facepalm:

Pass på dere selv jenter, og prøv ihvertfall å ha et tynt skjerf i halsen:happy:

Veldig(!) opp og ned. Men har faktisk merket av jeg fryser mer enn vanlig. Regner med det blir som sist gang, da var jeg så varm på slutten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg:dead:

Samme her[emoji28] Pleier egentlig alltid være varm ellers, men nå hakker jeg tenner under ullteppe, dundyne og ullundertøy[emoji23] Og holder på å fryse i hjel på jobb i korterma uniform[emoji300]️
Her også har på 25 grader på varmepumpa hjemme.. og fortsatt dyne på sofaen

Kunne ønske jeg også var varm i disse dager!!! Er jo iskald stoooore deler av dagen. Hutrer og fryser [emoji43] brrrr!

Jeg vil også være varm. Heller varm enn kald. Fryser hele tiden jeg [emoji21]

J
Samme her[emoji28] Pleier egentlig alltid være varm ellers, men nå hakker jeg tenner under ullteppe, dundyne og ullundertøy[emoji23] Og holder på å fryse i hjel på jobb i korterma uniform[emoji300]️
jeg kjenner meg i igjen i å holde på å fryse i hjel på jobb. Så går rundt med dobbelt sånne engangsskjorter for å ha over uniformen

Hvis jeg sitter heeeeelt stille så blir jeg iskald. Men koker i toppen bare av å gå på kjøkkenet for å hente meg noe :P

Blir ikke så varm av bevegelse, eller midt på dagen, men om natta er jeg glovarm og har våknet flere ganger av at jeg nærmest bader i svette. Dritekkelt. :hungover:

Blir ikke så varm av bevegelse, eller midt på dagen, men om natta er jeg glovarm og har våknet flere ganger av at jeg nærmest bader i svette. Dritekkelt. :hungover:
Åå det der er så fælt!! Hater når det skjer :shifty:

Jeg er mye varmere enn vanlig når jeg er gravid. Er så glad jeg ikke skal gå gravid om sommeren denne gangen. Sommeren 2014 var det helt forferdelig å være gravid. Lange perioder med 30 grader. Jeg hang på kjøpesenter for å få aircondition...

Nå har vi satt ned temperaturen på soverom og stua. Vi har pleid å ha det veldig varmt, typ 22-24 grader. Skrudd ned noen grader nå. Mannen synes det er småkaldt, men greit. Dattera mi bryr seg heldigvis ikke. Hun går i ullklær og sitter aldri stille uansett

Minusgrader i dag men jeg gikk ut uten skjerf og votter. Deilig med kald luft!
Det var værste sommeren jeg har hatt. Og den syke varmen som var da.

Synes det er grusomt å ta en dusj. Dusjer i nesten kaldt vann i forhold til normalt. For å klare å stå der litt.

Back
Topp