Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer, og går her
Har roet seg betraktelig nå, men de første 8 ukene JA
Jeg bare fryser jeg, da
Det gjør jeg også[emoji17]Jeg bare fryser jeg, da
Her også har på 25 grader på varmepumpa hjemme.. og fortsatt dyne på sofaenSamme her[emoji28] Pleier egentlig alltid være varm ellers, men nå hakker jeg tenner under ullteppe, dundyne og ullundertøy[emoji23] Og holder på å fryse i hjel på jobb i korterma uniform[emoji300]️
jeg kjenner meg i igjen i å holde på å fryse i hjel på jobb. Så går rundt med dobbelt sånne engangsskjorter for å ha over uniformenSamme her[emoji28] Pleier egentlig alltid være varm ellers, men nå hakker jeg tenner under ullteppe, dundyne og ullundertøy[emoji23] Og holder på å fryse i hjel på jobb i korterma uniform[emoji300]️
Det gjør jeg også[emoji17]
Åå det der er så fælt!! Hater når det skjerBlir ikke så varm av bevegelse, eller midt på dagen, men om natta er jeg glovarm og har våknet flere ganger av at jeg nærmest bader i svette. Dritekkelt.
Det var værste sommeren jeg har hatt. Og den syke varmen som var da.Jeg er mye varmere enn vanlig når jeg er gravid. Er så glad jeg ikke skal gå gravid om sommeren denne gangen. Sommeren 2014 var det helt forferdelig å være gravid. Lange perioder med 30 grader. Jeg hang på kjøpesenter for å få aircondition...
Nå har vi satt ned temperaturen på soverom og stua. Vi har pleid å ha det veldig varmt, typ 22-24 grader. Skrudd ned noen grader nå. Mannen synes det er småkaldt, men greit. Dattera mi bryr seg heldigvis ikke. Hun går i ullklær og sitter aldri stille uansett
Minusgrader i dag men jeg gikk ut uten skjerf og votter. Deilig med kald luft!