Varm rettetang/glattetang – hva gjør dere med den etter bruk?

BKNO13041

Forelsket i forumet
Kan selvsagt ta ut ledningen og la den ligge på baderomsmøbelet som er i porselen. Men med små barnefingre i nærheten pga. tannpuss osv. er skummelt. Kan ikke pakke den sammen å legge den i skuffa igjen heller når den er glovarm. Hva gjør dere? Eventuelle ideer til hva man kan gjøre?

Har plass på et høyt skap hvor jeg pleier å legge den, så ingen skal komme borti den mens den er varm. Så surrer jeg ledninga rundt og legger tilbake i skapet etterpå.

Legger den på metallbenken på kjøkkenet. Jeg bruker den ikke til håret, men bruker den til å merke klær, og da sitter jeg på kjøkkenet og gjør det.

Jeg legger den på vasken. Passer på at barna ikke har tilgang/gjør det når de har lagt seg.

Legger den innerst på vasken. Der hun ikke når

Legger den langt inne på badebenken til den blir kald igjen :)

Legger den på ei hylle i fliser bak vasken, og passar på at ledningen også er utenfor rekkevidde. Den blir veldig fort kald også, så hender eg kan legge den i skuffen igjen før eg er ferdig på badet;)

Henger den på en knagg på badet og surrer sammen ledningen:)

Hva med å vaske en metallboks (ala tom tomatboks eller annen stor hermetikkboks) og ha den i om den ikke kan ligge på benken?

Legger den på vasken en stund, den blir fort kald. Passer selvsagt på at ikke mini kan komme borti den når den er varm.

Legger den på vasken til den er kald :)

Legger den på kjøkkenbenken. Blir kald fort.

Back
Topp