VARM og rastløs!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Litt forskjell på meg og sønnen min.. jeg sitter i kortermet bluse og føler meg kokvarm.. mens han sitter med tskjorte OG cardigan... Er nok ikke fordi han er kald, for det går ikke an å være kald når det er 26 grader inne.. men han synes det er stilig med cardigan med hette på.

Kjenner meg rastløs i dag. Lyst til å rydde og vaske.. men orker ikke så mye om gangen siden jeg er så varm. Hehe.

Tok meg en telefon til legevakten i går pga UVI'en. Ble så usikker siden det var tydelig blod i urinen min, men de sa at så lenge det var i urinen og ikke en vaginal blødning så var det ikke noe å bekymre seg for. Og i dag er det allerede bedre. Sov faktisk i hele natt uten å stå opp for å tisse. Våknet et par ganger i løpet av natten, men det var fordi jeg var varm, ikke fordi jeg måtte tisse. Luksus!

Usj, god bedring!!!

Jeg er også varm, føltes ut som det var nermere 30 grader inne, så jeg gikk for å se på gradstokken...som sto på 21.5, såeh, varmt er det ikke, mannen min stilte opp varmepumpa til 22 grader, trodde jeg skulle omkomme her inne, jeg går i tynn joggebukse og singlett :)

Litt rart siden jeg stort sett til vanlig er en ispinne, som liker å ha nermere 30 grader inne....hihi

Back
Topp