Varm og kald

lillereka

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Augustbarna2024
Er det flere som blir skikkelig frossen, også veldig varm? Spesielt på kveldene, ligger med dobbel vinterdyne og fryser, men så plutselig blir jeg skikkelig varm igjen. Og når jeg blir varm blir jeg kvalm. Så blir jeg kald igjen. :scratch

Temperaturen min har vært veldig opp og ned ja. For 2-1 uker siden frøs jeg hele tiden, men ble også plutselig varm som du beskriver. Nå har temperaturen stabilisert seg litt mer, men må fremdeles ha på ekstra med klær ute.

Kanskke det har noe med at kroppstemperaturen går opp?

Ja! Termostaten min er heeeelt ødelagt. Svetter og fryser om hverandre, og hvis jeg drister meg til å gjøre noe som å vaske huset så svetter jeg omtrent ihjel :hilarious:

Godt å høre at vi er flere :hilarious: Trodde jeg skulle bli gal i går kveld når jeg rulla meg inn og ut og inn og ut av dyna, før jeg stakk hodet halvveis ut vinduet for å få litt luft:joyful:

Er det flere som blir skikkelig frossen, også veldig varm? Spesielt på kveldene, ligger med dobbel vinterdyne og fryser, men så plutselig blir jeg skikkelig varm igjen. Og når jeg blir varm blir jeg kvalm. Så blir jeg kald igjen. :scratch

Ja, veldig. Skikkelig frossen i ett øyeblikk og helt svett i det neste. Er nok stoffskiftet : )

Ja holder på med av og påkledning hele dagen:p

Back
Topp