Varm/klam?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
M er ofte varm så jeg lurer på om hun har feber, men tenker at det isåfall bare er i grenseland (37,5 - 38). Men hun har jo ikke høy temp. Men kjennes så varm ut og kan gjerne være litt klam. Det er ikke spesielt varmt inne og hun har ikke mye klær på... Hun må jo ha ett lag med klær liksom, er ermene på bodyen dratt opp pga måltid er hun gjerne kald i huden på armene...

Noen som har opplevd lignende?

Ja det hender jeg tenker at mini her har feber også.. Fordi han virker så varm.. Når jeg har målt har han ikke det..

Mini er ekstremt varm av seg. Hun kan derfor ofte være varm og klam men aldri feber uansett. Går hun uten bukse så kjennes føttene kalde ut men hun er veldig varm alikevell.

Ok da er hun sikkert bare anderledes enn meg og storebror og derfor jeg ikke skjønner meg helt på det :p

Min er veldig varm av seg, han må ha mye mindre klær enn meg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

A er alltid heit. Trur konstant han har feber og det har han ikkje... Måler tempen hans i tider og utider :P

Storebror her er helt lik. Jeg er ikke den som fryser først så det er gjerne 19 grader inne. Han syns da det er for varmt og vil ha på t-skjorte.

Ja, hun er ofte sånn. Har tenkt at det er fordi hun er så aktiv når hun leker:)

Slik er mini her også, slekter på faren sin. Konstant varm, må passe på å ikke ha på for mye klær.

Nå har det vært varmt i været, og hun har ikke vært sånn nå... Svetter kanskje mer ved tannfrembrudd selv uten feber?

Nå har det vært varmt i været, og hun har ikke vært sånn nå... Svetter kanskje mer ved tannfrembrudd selv uten feber?
Kan være noe med det da ja:) mini har sjeldent feber, etter vaksine har han bare blitt noen få hakk varmere, men ikke feber.

Back
Topp