Varm kakao?

Horomonella

Gift med forumet
Hvordan lager dere dette? bake-kakaopulver og melk? o-boy og melk? kokesjokoladeplate og melk? eller vann?? Vil gjerne ha "oppskriftene" deres på varm kakao/sjokolade!!! [:D] 

bake-kakaopulver med melk og litt vaniljesukker i......mmmmmm....stikker bortom en tur når du har laget den ferdig jeg..hihihi...

ORIGINAL: cilla81

bake-kakaopulver med melk og litt vaniljesukker i......mmmmmm....stikker bortom en tur når du har laget den ferdig jeg..hihihi...

Ok, bruker vaniljesukker i steden for vanlig sukker?? Det må jeg prøve [:D] 
Gir et pip når den er ferdig jeg, så kan du komme en tur, hehe [:)] 

mørk kjokolade (best synes jeg) 6ss kakao,6ss sukker og en liter melk=) det er det jeg lager alltid, men varmer først opp sukkeret og kakaoen litt, men skal ikke brennes, og tar litt melk oppi så det koker litt så tar jeg i resten og koker opp 3 gang

ORIGINAL: TrineR

mørk kjokolade (best synes jeg) 6ss kakao,6ss sukker og en liter melk=) det er det jeg lager alltid, men varmer først opp sukkeret og kakaoen litt, men skal ikke brennes, og tar litt melk oppi så det koker litt så tar jeg i resten og koker opp 3 gang

Det hørtes kjempegodt ut [:D] 
Ser ut som om jeg får nok å gjøre i dag, når jeg skal teste ut alle kakao-oppskriftene deres [:)] 

greier ikke å stå i dag jeg så blir en rett i koppen kakao. vannkoker er kjekt disse dager=D

ORIGINAL: TrineR

greier ikke å stå i dag jeg så blir en rett i koppen kakao. vannkoker er kjekt disse dager=D

Jeg har også vannkoker, men syns ikke de ferdigposene som man blander ut i vann er særlig gode. Men jeg liker godt te da [:)] 

ja te er også godt, var på helsekost en dag her, og kjøpte kanel te, bra for kvalmen sa hun, så må vell prøve ut den også, men nå er det blitt kakao hele tiden:P =)

smelt en kokesjokolade i vannbad med en ss smør oppi... en ts vaniljesukker og en liter lett/H-melk.. hihi,., dette lager alltid bestemor til oss når vi kommer om kvelden.. det er en kaloribombe men såååååå nyyydelig til varme boller!

ORIGINAL: hopefullgirl

smelt en kokesjokolade i vannbad med en ss smør oppi... en ts vaniljesukker og en liter lett/H-melk.. hihi,., dette lager alltid bestemor til oss når vi kommer om kvelden.. det er en kaloribombe men såååååå nyyydelig til varme boller!

Nå må du ikke sette ide`er i hodet mitt. Fikk sååå lyst på boller [:D] Men det holder ikke bekkenet mitt til, så jeg får stikke innom baker`n når jeg skal hente John Arian i barnehagen [:)] 

mmmm, boller:D:D jeg må også kjøpe noen senere, nå fikk jeg matlyst, fikk lyst på nystekte rundstykker med masse godt pålegg og varm kakao , skikkelig god mat

jeg bakte masssse boller hr om dagen..., jeg må nok ta opp en pose fra frysen nå og tine dem i ovene.. det er sååå godt m hjemmelagde boller!!!

ps: kjøp en 1-2-3 pose og lag de på en veldig enkel måte :D mmmm

skulle ha funtes sånn du ringer vi bringer akkurat nå med bakeverk=)

jeg bakte masssse boller hr om dagen..., jeg må nok ta opp en pose fra frysen nå og tine dem i ovene.. det er sååå godt m hjemmelagde boller!!!

ps: kjøp en 1-2-3 pose og lag de på en veldig enkel måte :D mmmm

Jeg har hjemmelagde boller i frysern, men jeg har prøvd å sagt til meg selv at de skal holde en stund. Er så mye som skal skje nå utover høsten, at jeg må ha noe i frysern som jeg vet jeg kan ta opp [:D] 

ja ikke sant:) Har store planer om å bake masse masse masse masse og fylle frysern opp med boller og brød, slik at jeg har masse nok til at jeg slipper å bake osv når pittelitenkommer ;D

pluss, det blir nok nok baking av julekaker etc når d nærmeer seg uansett!

Koooselig å kunne ta opp boller og lage kakao nå som mørket kommer og vi kan tenne lys :D hurra :D gleder meg såååån!!!

nå ble det vanlnøtt brød med blåbær og bryunost og kakao:D

ja ikke sant:) Har store planer om å bake masse masse masse masse og fylle frysern opp med boller og brød, slik at jeg har masse nok til at jeg slipper å bake osv når pittelitenkommer ;D

pluss, det blir nok nok baking av julekaker etc når d nærmeer seg uansett!

Koooselig å kunne ta opp boller og lage kakao nå som mørket kommer og vi kan tenne lys :D hurra :D gleder meg såååån!!!

Hehe, det blir nok kjempekoselig ja [:D] 

Back
Topp