Horomonella
Gift med forumet
Hvordan lager dere dette? bake-kakaopulver og melk? o-boy og melk? kokesjokoladeplate og melk? eller vann?? Vil gjerne ha "oppskriftene" deres på varm kakao/sjokolade!!! [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cilla81
bake-kakaopulver med melk og litt vaniljesukker i......mmmmmm....stikker bortom en tur når du har laget den ferdig jeg..hihihi...
ORIGINAL: TrineR
mørk kjokolade (best synes jeg) 6ss kakao,6ss sukker og en liter melk=) det er det jeg lager alltid, men varmer først opp sukkeret og kakaoen litt, men skal ikke brennes, og tar litt melk oppi så det koker litt så tar jeg i resten og koker opp 3 gang
ORIGINAL: TrineR
greier ikke å stå i dag jeg så blir en rett i koppen kakao. vannkoker er kjekt disse dager=D
ORIGINAL: hopefullgirl
smelt en kokesjokolade i vannbad med en ss smør oppi... en ts vaniljesukker og en liter lett/H-melk.. hihi,., dette lager alltid bestemor til oss når vi kommer om kvelden.. det er en kaloribombe men såååååå nyyydelig til varme boller!
jeg bakte masssse boller hr om dagen..., jeg må nok ta opp en pose fra frysen nå og tine dem i ovene.. det er sååå godt m hjemmelagde boller!!!
ps: kjøp en 1-2-3 pose og lag de på en veldig enkel måte :D mmmm
ja ikke sant:) Har store planer om å bake masse masse masse masse og fylle frysern opp med boller og brød, slik at jeg har masse nok til at jeg slipper å bake osv når pittelitenkommer ;D
pluss, det blir nok nok baking av julekaker etc når d nærmeer seg uansett!
Koooselig å kunne ta opp boller og lage kakao nå som mørket kommer og vi kan tenne lys :D hurra :D gleder meg såååån!!!