Varm før ikm og positiv test?

Bkno1587270

Flørter med forumet
Leser at det er mest normalt å være varm ved befruktning men deretter senker temp seg igjen og at dersom man fortsetter å være varm frem til mensen så er det ingen befruktning. Er det noen som har vært gravid som har vært varm og svettet, evt hatt nattesvette innimellom frem til ikm og fått positiv test?

Temperaturen stiger etter eggløsning, så det du har lest stemmer ikke.. Den vil holde seg noe høyere etter eggløsning til enten positiv test eller mensen kommer. Kommer mensen synker temperaturen igjen. Selv får jeg nesten alltid nattesvette rundt 8 dpo de gangene jeg er gravid. Det er mitt sikreste graviditetssymptom faktisk, fordi nattesvetten inntrer før jeg får positiv test.

Temperaturen stiger etter eggløsning, så det du har lest stemmer ikke.. Den vil holde seg noe høyere etter eggløsning til enten positiv test eller mensen kommer. Kommer mensen synker temperaturen igjen. Selv får jeg nesten alltid nattesvette rundt 8 dpo de gangene jeg er gravid. Det er mitt sikreste graviditetssymptom faktisk, fordi nattesvetten inntrer før jeg får positiv test.
Takk for svar. Da er det håp! ☺️

Jeg var også helt gjennomsvett de 2-3 siste dagene før ikm og positiv test. Er alltid klam når det nærmer seg mensen, men ikke på det nivået her. :)

Hos meg når jeg har vært gravid har jeg frøset mere. Når jeg ikke er gravid er jeg alltid veldig varm og svetter mye før mensen men ikke når jeg har blitt gravid. Så mitt sikreste tegn har faktisk vært frysninger og må ofte på do

Kjenner meg veldig igjen i det at ekstrem svetting er et graviditetstegn. Alltid klam før mensen, men next level de gangene jeg har vært gravid!

Back
Topp