Varm eller kald?

kosermeg

Forelsket i forumet
Jeg har hørt og sett at gravide er så varme av seg, bruker blant annet mindre klær enn vanlig, går barbent o.l. 
Men så heldig er ikke jeg. Jeg er kjempe kald og fryser nesten hele tiden.
Jeg må fortsatt fyre med ved hver kveld. 
Er dette noe som kommer etterhvert eller hvordan har dere det????

emoticon

kosermeg skrev:
Jeg har hørt og sett at gravide er så varme av seg, bruker blant annet mindre klær enn vanlig, går barbent o.l. 
Men så heldig er ikke jeg. Jeg er kjempe kald og fryser nesten hele tiden.
Jeg må fortsatt fyre med ved hver kveld. 
Er dette noe som kommer etterhvert eller hvordan har dere det????

emoticon

Tror det varierer veldig....jeg har hetetokter på dagtid og fryser når det blir kveld
Er iskald på tærne hele tiden...
Men heldigvis er det ingenting i forhold til den hærsens kvalmen og trøttheten 

Fryser og fryser og fryser! så jeg har heller ikke kjent noe til denne gravid-varmen enda...tror knerten inni magen stjeler varmen   

Jeg er vel av den typen som er generelt varm, og blir nå enda varmere. Går helst barbeint hjemme, og gjerne bare i joggebukse og singlet 

Jeg fryser veldig om kveldene, og blir fort varm om dagene :)

Jeg fryser veldig (er en frysepinn da...) men jeg har lest at det kommer av at vi er trøttere. Stemmer på meg ihvertall, for jeg fryser mer når jeg er trøtt :-)

Jeg fryser også MYE! Spesielt hvis jeg har blitt svett feks så må jeg skifte med en gang. Samme hvis jeg har vært på trening, da må jeg ta på meg fleecejakke med en gang timen er over ellers begynner jeg å hakke tenner (selv om at svetten siler på det tidspunktete)

Fryser og fryser for tiden. Sist jeg var gravid kom varmen litt senere i svangerskapet, og sommervarmen var ett helvete ;-)

Bare fryser her også! Jeg var veldig varm til å begynne med, men nå sitter jeg med teppe rundt meg og huttrer hver kveld :P

Varierer veldig her og! :) Spørs vel hvor trøtt jeg er.. Jo trøttere jo kaldere! :) 

Back
Topp