Varm eller kald hudtone...? *bilde* Oppd. m/flere spm.

millin

Elsker forumet
Varm eller kald hudtone....?? [8|]
Skal bestille sminke (foundation)...[;)]

*poff*

[hr]
Hva slags farger bør man satse på dersom man har kald hudtone da (tenker på klær..)?
Tenker alt for lite på hva som faktisk kler meg og mine farger.. Kjøper klærne hvis jeg syns de er fine jeg...[:D][8D]

Kald! Så søt du er[:)]

Kald?? Jøss, det hadde jeg ikke trodd faktisk... Er så dårlig på å se sånt! [:D]
Jaja, da får vi stole på det da [;)]

Takker for søte kompliment forresten..

ORIGINAL: MieMath

Kald?? Jøss, det hadde jeg ikke trodd faktisk... Er så dårlig på å se sånt! [:D]

Hvis du ser på avatarbildet mitt f.eks så ser du at jeg har en varm hudtone - den har ofte litt gul undertone, mens kalde hutoner som f.eks din ofte har en rosa undertone.

Hvis du legger opp et gullfarget  og en sølvfarget sjal opp til ansiktet ditt, så vil du nok se at det er det sølvfargede sjalet som får huden og trekkene dine best frem og du ser best ut i.[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: MieMath

Hvis du ser på avatarbildet mitt f.eks så ser du at jeg har en varm hudtone - den har ofte litt gul undertone, mens kalde hutoner som f.eks din ofte har en rosa undertone.

Hvis du legger opp et gullfarget  og en sølvfarget sjal opp til ansiktet ditt, så vil du nok se at det er det sølvfargede sjalet som får huden og trekkene dine best frem og du ser best ut i.[:)]

Ok [:)] Tusen takk for svar! [:)]
Så pen du er forresten! Nydelig mage! [:)]

Kald hudtone, kjempe fin er du[:)]

Tusen takk [:)]

Har bestilt produkter for kalde hudtoner nå, så da får vi satse på at det blir bra [:)]
Har alltid tenkt at røde undertone = varm jeg... [8D]

Back
Topp