Varierende symptomer?

glamaria

Gift med forumet
Æsj, jeg klarer ikke å la være å bekymre meg. Ene dagen har jeg masse symptomer, men andre (som i dag) har jeg lite symptomer på graviditeten. Hver gang symptomene lar vente på seg så blir jeg bekymret for at noe er galt[&:]

Har noen andre slike varierende symptomer??[8|]

her har jeg egentlig ikke noe særlig symtomer. har en kvalme som kommer og går,men jeg er utrulig dårlig å spise, så det kan være derfor. Sånn som idag har jeg nettopp spist for første gang idag og da spiste vi hamburger og chips[:-]

ellers kjenner jeg ingenting. Litt ømme pupper, men ammer enda, så kan likegreit være derfor..

Ikke en eneste dag er lik

Sånn er det her også. Akkuratt nå har jeg ingen symptomer i det hele tatt. Plutselig er jeg oppblåst, humørsvingninger, kvalm osv..

Det varierer ja..

Samme her...Kvalm, ikke kvalm,trett,ikke trett..veldig frustrerende,er nok bekymret som det er[;)]

ORIGINAL: manila

Sånn er det her også. Akkuratt nå har jeg ingen symptomer i det hele tatt. Plutselig er jeg oppblåst, humørsvingninger, kvalm osv..

Det varierer ja..

signerer denne jeg, passa bra for meg

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: hero

Sign,som i dag så er jeg ikke trøtt engang [:)]

kan du sende over litt energi ti meg?[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Sign,som i dag så er jeg ikke trøtt engang [:)]

kan du sende over litt energi ti meg?[8D]
Hmm,ehm hehe...Burde jeg det a [8D]

Neida,selvfølgelig skal du få,hehe.....[:D][:D]

satt akkurat å bekymra meg over at jeg ikke har kjent noe murringer idag og i går.
Men ser jo nå at det varierer hos dere andre også, så jeg ble litt letta nå..[:D]

Har veldig mye variasjon her også. Men det er veldig tidlig til meg, så kan kanskje ikke forvente noe annet[8|]
Hååååper faktisk de kommer sterkere til neste uke, tror jeg er avhengig av å ha noen plager for å "glede" meg over svangerskapet. Uten symptomer kommer de neste 8 ukene til å være BARE bekymring og ingenting annet[:-]

Hm, jeg har konstant små-ømme pupper.. Også får jeg noen skikkelig mensen "tak", samtidig kommer kvalmen.. Men det går over like fort som det kommer. Er dette riktig da??

Tenker også mye på spontanabort, for dette lille nurket er så sinnsyyyykt ønsket.
Skulle ønske jeg kunne legge graviditeten litt "bak meg", så kanskje tiden går litt fortere.....
Oog, er det gratis og reise til legen når det gjelder graviditet??

Har kvalme som kommer og går. [:'(][:'(]

ORIGINAL: mamma113

Hm, jeg har konstant små-ømme pupper.. Også får jeg noen skikkelig mensen "tak", samtidig kommer kvalmen.. Men det går over like fort som det kommer. Er dette riktig da??

Tenker også mye på spontanabort, for dette lille nurket er så sinnsyyyykt ønsket.
Skulle ønske jeg kunne legge graviditeten litt "bak meg", så kanskje tiden går litt fortere.....
Oog, er det gratis og reise til legen når det gjelder graviditet??
Usj,skjønner tankegangen din....KLEM til deg [;)]

Ja,jeg mener å huske at alt av sjekk ved graviditet er gratis,eller iallefall hos legen,hehe[;)]

Her varierer det veldig fra dag til dag. Ømme pupper, stikkinger, murringer, hodepine og bittelitt kvalme som kommer og går. Trøtt er jeg hele tiden[8D] Tror det er veldig vanlig at det varierer[:)]

Så flott at vi er mange som har det slik da[:D] blir jo veldig letta av å høre det

Nå er kvalmen hær igjen[:)] "heldigvis"[8D]

Eneste jeg har hver dag er trøttheten...orker ingen ting å ligger MYE på sofaen

Back
Topp