Varierende symptomer

håpersååinderlig

Flørter med forumet
Jeg har nylig blitt gravid for første gang, ved hjelp av IVF, og opplever varierende symptomer. Dette skremmer meg veldig. Jeg er i dag 6+2. For en uke siden var hcg på 3480, men har ikke tatt ny blodprøve etter det.

De siste dagene har jeg vært ganske kvalm, trøtt og hatt ømme pupper, men nå har det begynt å avta. Puppene var ikke ømme i går og kvalmen var mildere, i dag er kvalmen enda mildere og er ikke noe øm. Er det grunn til bekymring? Har tidlig UL om 10 dager og det føles som en evighet til :confused:

(Jeg har ikke hatt noen magesmerter og ingen blod etter festeblødning)

Det virker som dette er veldig vanlig ja! Både her på forumet og andre steder jeg har lest. Så prøv og ikke bekymre deg for mye, selv om det er lett å si. :Heartred

Ingen smerte eller blødning bør være et tegn på at alt mest sannsynlig er helt normalt. :happy:

Jeg har nylig blitt gravid for første gang, ved hjelp av IVF, og opplever varierende symptomer. Dette skremmer meg veldig. Jeg er i dag 6+2. For en uke siden var hcg på 3480, men har ikke tatt ny blodprøve etter det.

De siste dagene har jeg vært ganske kvalm, trøtt og hatt ømme pupper, men nå har det begynt å avta. Puppene var ikke ømme i går og kvalmen var mildere, i dag er kvalmen enda mildere og er ikke noe øm. Er det grunn til bekymring? Har tidlig UL om 10 dager og det føles som en evighet til :confused:

(Jeg har ikke hatt noen magesmerter og ingen blod etter festeblødning)
Gratulerer! Jeg prøver også på første barn, så kjenner igjen bekymringene! Og blir ekstremt glad av å være megakvalm f.eks., for da føles det som at ting går rette veien :) Her også svinger symptomene. Kan føle meg skikkelig trøtt og kvalm en dag, mens neste dag er nærmest alt borte. Men jeg har hørt at det ikke er helt uvanlig :) Hører også på gravidpodden uke for uke og tror nettopp dette var et av temaene i uke 6 eller 7 :) Prøv å ikke bekymre deg for mye frem til ultralyden (selv om det er lettere sagt en gjort) :Heartred

Back
Topp