Varierende symptomer

Iselilja

Glad i forumet
September To Remember
Novemberlykke2024❤️
Hva gjør dere for å roe dere ned? Symptomene mine er opp og ned, og hver gang de er ned så blir jeg så sinnsykt bekymra :bag: Hatt mindre kvalme de siste to dagene, så bestilte ultralyd i dag, 6+3, men der så alt normalt ut. Så jeg må jo bare prøve å slappe av, får jo uansett ikke kontrollert noe :shy: Har vært prøvere i mange år og hatt flere ivf, så har blitt helt koko :shifty:
 
Jeg gjorde egentlig bare som deg - bestilte TUL. Ble veldig beroliget av det og har begynt på støttemedisiner samt streng beskjed om null anstrenging fram til uke 12 (inkludert sex-nekt). Skal endelig til fastlegen neste uke og forhåpentligvis bli henvist til offentlig TUL og hvis ikke kommer jeg til å bestille ny privat i uke 10 og 12 ca. Er alt bra da så føler jeg det kun er uflaks om det skjer noe senere :shy:
 
Opp og ned her også, har fått inntrykk av at det er ganske normalt. Hvis du i tillegg har en fin og normal TUL så ville jeg prøvd å slappe av :Heartred Selv om jeg skjønner det er vanskelig, kjenner meg godt igjen. Har også kvalme av og på, i dag er jeg ganske fin.
 
Jeg gjorde egentlig bare som deg - bestilte TUL. Ble veldig beroliget av det og har begynt på støttemedisiner samt streng beskjed om null anstrenging fram til uke 12 (inkludert sex-nekt). Skal endelig til fastlegen neste uke og forhåpentligvis bli henvist til offentlig TUL og hvis ikke kommer jeg til å bestille ny privat i uke 10 og 12 ca. Er alt bra da så føler jeg det kun er uflaks om det skjer noe senere :shy:
Jeg ble ikke beroliget av det heller, enda alt var 100% samsvarende med min beregna GA, både hjertefrekvens og størrelse :sorry: Jeg tenkte også ny TUL i slutten av uke 8 og uke 12… Så jeg i hvert fall oppdager om fosteret dør. Hvorfor har du aktivitets/sexnekt? Jeg gjør som vanlig, men har ikke hatt noen blødninger eller noe heller :)
 
Føler med deg. Var superkvalm i uke 5 og 6, var på tul på mandag og fikk se et levende embryo. Samme kveld forsvant kvalmen og jeg har ikke vært kvalm hele uka her. Men sliten og trøtt og alt annet, ja... Men blir jo bekymret. Vet jeg får ul igjen i uke 9, så prøver å ikke la det oppta meg altfor mye. Er ingenting jeg kan gjøre med det uansett.
 
Føler med deg. I går lå jeg på sofaen og nesten spydde hele dagen. I dag føler jeg meg frisk og fin.. burde nyte det, men blir bekymret med en gang. Merker at søvn har mye å si da. Sov veldig godt i natt med mye dyp søvn, så kan ha med det å gjøre.. 6+3 i dag.
 
Jeg ble ikke beroliget av det heller, enda alt var 100% samsvarende med min beregna GA, både hjertefrekvens og størrelse :sorry: Jeg tenkte også ny TUL i slutten av uke 8 og uke 12… Så jeg i hvert fall oppdager om fosteret dør. Hvorfor har du aktivitets/sexnekt? Jeg gjør som vanlig, men har ikke hatt noen blødninger eller noe heller :)
Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg fikk nekt, men er vel for å ikke kunne gjøre noe som helst galt for å legge alt til rette for at det skal gå bra denne gangen. Har mistet en del ganger tidligere.. Jeg har også en veldig stressende jobb så ble sykemeldt, men håper jeg kan komme tilbake på jobb om 1,5 uke for jeg kjeder meg ihjel hjemme..
 
Føler med deg. I går lå jeg på sofaen og nesten spydde hele dagen. I dag føler jeg meg frisk og fin.. burde nyte det, men blir bekymret med en gang. Merker at søvn har mye å si da. Sov veldig godt i natt med mye dyp søvn, så kan ha med det å gjøre.. 6+3 i dag.
6+3 her også, og sov også bedre i natt. Så kanskje det er noe i det :)
 
Jeg er veldig trett, kvalm, hormonell og brystene er harde/varme..

Så var jeg å tok blodprøver på tirsdag å da var hcg 490 å i dag var det på 1063.
Legen min sa at det var en godt tegn:love7
 
Tror det er ganske vanlig. Var også veldig dårlig den første tiden, men mye bedre nå i uke 6. Mistenker at det handler om at kroppen blir vant til hcg'en :) ...Jeg nyter det for fult nå, for jeg vet kvalmen kommer tilbake i uke 8. Har gjort det med de andre i værtfall.
 
Back
Topp