Varierende symptomer!? Hilsen freakout :-(

Solskinnsbobla ☀️

Forumet er livet
Novemberfnuggene 2023
Augusteplene 2026✨
Hei fine damer!!
Dere som er gravide , har symptomene deres variert litt?
Jeg har hatt skikkelig vonde pupper lenge nå. Men idag gjør de plutslig ikke vondt. Å jeg kjenner jeg freaker helt ut.. :-/ hehe. 5+2.
De strutter som bare det å blodårene er super synlig!!
Jeg trenger noen beroligende ord her altså!! :-p
Alt vi skal bekymre oss over å ligge merke til :-(

Det er svært mange som rapporterer om plutselige mangelfulle symptomer rundt uke 5. Ofte kommer de tilbake igjen etter 1-2 uker :p personlig har jeg vært relativt symptomfri denne gangen, faktisk. Litt sånn småuggen de første dagene etter positiv test, og så.. nesten ingenting. Ikke unormalt det heller. :)

Det er svært mange som rapporterer om plutselige mangelfulle symptomer rundt uke 5. Ofte kommer de tilbake igjen etter 1-2 uker :p personlig har jeg vært relativt symptomfri denne gangen, faktisk. Litt sånn småuggen de første dagene etter positiv test, og så.. nesten ingenting. Ikke unormalt det heller. :)
Ååå seriøst!?? Ikke hørt :-) så bra!! ❤️
Deilig om du er symptomfri fra start da , at ikke det bare plutslig dabber av :-)

Ååå seriøst!?? Ikke hørt :) så bra!! ❤️
Deilig om du er symptomfri fra start da , at ikke det bare plutslig dabber av :)

Veldig vanlig ❤️

Ja, jeg har de to siste gangene vært svimmel fra uke 8-10, så veldig greit å slippe. Denne gangen fikk jeg bare bekkenløsning rundt uke 10 :hilarious: Samt trøtthet da, men den har ikke variert så veldig opp eller ned. Fremdeles trøtt, uke 20. :P

Veldig vanlig ❤️

Ja, jeg har de to siste gangene vært svimmel fra uke 8-10, så veldig greit å slippe. Denne gangen fikk jeg bare bekkenløsning rundt uke 10 :hilarious: Samt trøtthet da, men den har ikke variert så veldig opp eller ned. Fremdeles trøtt, uke 20. :p
Okei tusen takk for at du svarte ❤️
Årh kjedelig med å være svimmel!!
Trøttheten også, ikke bare bare det. Nett hatt en lur jeg :-p

Skjønner det veldig godt om du har en 1 åring :hilarious:
Jeg har en 6 åring men hun bor 50/50 hos meg og bonuspappa å sin pappa ❤️

Veldig greit å duppe. De på 5-6 er visst ikke like interessert. Det sier i alle fall hun på 5,5 her hjemme :hilarious:

Haha det hadde ødelagt heeeele natten her :p men husker når hun var liten å vi duppet sammen! Det var koslig!!
Hun har startet å stå opp kl06, så hadde faktisk ikke gjort noe. Men hun pleier bare se på tv mens vi tar en dupp.

Hei fine damer!!
Dere som er gravide , har symptomene deres variert litt?
Jeg har hatt skikkelig vonde pupper lenge nå. Men idag gjør de plutslig ikke vondt. Å jeg kjenner jeg freaker helt ut.. :-/ hehe. 5+2.
De strutter som bare det å blodårene er super synlig!!
Jeg trenger noen beroligende ord her altså!! :p
Alt vi skal bekymre oss over å ligge merke til :-(
Det samme skjedde meg rundt uke 5, puppene ble mindre og mindre ømme, og igrunnen ingen andre symptomer. Varte kanskje en ukes tid. Nå er jeg i uke 7, og puppene, iallefall brystvortene er ømmere igjen, og litt kvalme, stikking og halsbrann har dukket opp ;)

Det samme skjedde meg rundt uke 5, puppene ble mindre og mindre ømme, og igrunnen ingen andre symptomer. Varte kanskje en ukes tid. Nå er jeg i uke 7, og puppene, iallefall brystvortene er ømmere igjen, og litt kvalme, stikking og halsbrann har dukket opp ;)
Hihi kjekt å lese at det er litt normalt da! De er ømme igjen nå! Å positive tester enda. Så jeg har klart å roe meg igjen :hilarious:

Så bra :) Kjenner til følelsen av å bli bekymra, så tenkte jeg måtte prøve å berolige deg bittelitt iallefall:D
Det var veldig snilt! ❤️ det funket! Nå er de ikke så ømme igjen :-p haha. Virker som det er roligere på morgen/dag og mer ømt senere ut på dagen og kveld? :-p merkelig! Hehe

Det var veldig snilt! ❤️ det funket! Nå er de ikke så ømme igjen :p haha. Virker som det er roligere på morgen/dag og mer ømt senere ut på dagen og kveld? :p merkelig! Hehe
Merkelige greier, men det varierer vel veldig :) Hos meg ble de bare gradvis mindre og mindre ømme. Tror deg gikk nesten en uke før de begynte å bli ømmere igjen. Men idag fikk vi se ett hjerte som slo på aller første UL..!:love7

Kom og gikk hos meg, veldig forskjellig. Ikke bekymre deg ❤

Back
Topp