• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Varierende priser på brukte vogner...

Tvillingmum

Betatt av forumet
Er int i å kjøpe en brukt emmaljunga edge duo, helst svart. Følger med på finn og der varierer prisene i alt fra 3500-5000. (Da er det ikke årets modell, de er dyrere hvis det er årets).

Sånn i prinsipp tenker jeg at man kan ta halv pris når man selger en vogn. Mener at denne modellen koster 7000 i 06. Da kan man ikke ta mer enn 3500 mener jeg.

Hva tenker dere andre der ute?

d der har jeg sett på også..jeg er ute etter en cangaroo og ny her koster den 5300 og på finn er de så optimister mange at dem mener de skal ha 5000,- for brukt og ikke årets modell..d er jo sykt..da legger jeg heller til 300,- å kjøper ny

Jeg er helt enig i at brukt bør selges til halv pris, men ser at det er veldig mange som selger de for mye mer. Jeg hadde aldri giddet å kjøpe brukt for mer enn halv pris.

Halv pris er vel det vanlige ja. Jeg tok en 1000-lapp mer for den vogna jeg solgte en gang i tida siden den var lite brukt (Kosta 8000, tok 4900). Så er kanskje en grunn... [;)]

Jeg mener det varierer veldig på hvor mye brukt den er osv. Jeg har hatt utrolig mange vogner, å bestandig tatt veldig godt vare på dem. Å da er det surt å selge de for halv pris når man har brukt den i kansje 5-6 mnd, å den nesten lukter ny ennda.

Back
Topp