Varierende kvalme

Miahsim

Flørter med forumet
I går hadde jeg en forferdelig kvalme gjennom hele dagen omtrent. Var nære på at jeg ikke kastet opp et par ganger. Trodde da at nå ville kvalmen være med meg ei stund framover, men i dag har jeg ikke kjent noe til den.
Kjenner nesten at jeg blir bekymret over en sånn ekstrem variasjon, fra å være ganske dårlig til å ikke kjenne noen ting. Kan det være et tegn på at noe er galt?

Andre som opplever det samme?

jeg og har hatt det sånn noen dager. De fleste dagene går det ganske greit.
Kjenner kvalmen men ikke så ille at jeg ikke takler den.

Men i dag... Jeg måtte gå hjem fra jobb. Hadde kvalmen i halsen og brekte meg. Men spydde ikke.
Håper det ikke skal være sånn hver dag.

Men tror nok alt er normalt. Jeg er ikke bekymret. Hadde vært mer bekymret om jeg ikke kjente noen tegn.

Har det sånn jeg også. Søndag så var jeg så j*vli dårlig. Lå og vrei meg fordi det var så ubehagelig, og spydde flere ganger.
I går og i dag har jeg vært av og på kvalm, men ikke så ille. Har funnet ut at spiser eller drikker jeg noe søtt, så blir jeg fryktelig kvalm. Eller hvis jeg er sulten[8D].

Skal ikke være lett detta:p

[:D] godt å se at det er flere her inne ... jeg også er veldig opp og ned kvalm :( ikke kastet opp enda , men var like før i dag når jeg dusjet ! gud så vemmelig .. og hvis jeg ikke har spist på en stund blir jeg veldig uvel :) men jeg har det litt sånn annehver dag . Rare greier . huff , verste jeg vet er å kaste opp !! huff .. men nyter egentlig alle symptomer , er jo eneste tegn jeg har .. for jeg har ikke vært på Ul enda [:)]

Ja det er vel litt sånn opp og ned med kvalmen. Jeg har egentlig vært i fin form etter den skikkelig kvalme mandagen. Håper egentlig det holder seg sånn, for det var skikkelig vanskelig å holde seg ovenpå på jobben da det stod på som verst.

På den andre siden synes også jeg det er fint å "kjenne" at jeg er gravid, så litt kvalme er greit[;)]

Back
Topp