Varierende graviditetssymptomer

Frøken Kanin

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Augustbarna2024
Hei, jeg er i uke 8+2, og har de siste dagene merket varierende symptomer, brystene går fra å være ømme til kun ømme brystvorter, fra dag til dag, mensmurringene og stikningene kan være borte over lengre tid, så komme tilbake igjen, er førstegangsgravid og litt lett for å bekymre meg, var på privat ul i uke 8+0, da var alt fint, og vi fikk se et bankende hjerte, men synes likevel det er litt bekymringsfullt med varierende avtagende symptomer, noen som har det lignende?
 
Jeg hadde 4-5 dager fra ca 8+0 til 8+5 hvor jeg følte meg veldig fin. Kvalmen var nesten borte, jeg hadde bedre energi og merket generelt mindre til graviditeten. Fikk også se bankende hjerte 8+2. Men plutselig fra 8+6 kom symptomene tilbake med renter. Både trøttere og kvalmere enn jeg hadde vært. Så bare nyt pausene, plutselig er plagene tilbake :p
 
Har det også sånn. Trikset er å prøve å være takknemlig for litt symptompause og ikke bekymret, men det vet jeg hvor vanskelig er:wtf:
 
Helt normalt at de er av/på ja :joyful:

Jeg er 8+1 og har hatt noen kjempefine dager.. ingen kvalme/oppkast osv.. følt meg helt ikke-gravid :bored:
Så i går slo kvalmen til for fullt igjen :meh:.. helt i koma og sovna på sofa.. gubben måtte bære meg i senga - fikk det sånn halvveis med meg :smiley-ashamed008 :laughing005
 
Her er det en dag jeg føler meg bra, så kommer det tredobbelt tilbake igjen :))) nyt symptomfrie tider, selv om som alle sier, det er vanskelig!
 
Helt vanlig. Synes nesten jeg merker mer for hvert barn. Følte meg ikke så sliten med nr 1 som jeg gjorde med nr 2 og nå nr 3. De symptomene kommer til å gå opp og ned hele veien.
 
Tusen takk til dere alle, føler meg ganske betrygget nå, når jeg ser at jeg ikke er alene :shy::Heartpink
 
Jeg var kvalm uke 6-8. Reagerte som deg, ble nokså skremt.
Puppene mine er ikke særlig ømme lengre, hender en sjelden gang jeg kjenner dem er ømme.
Kvalmen kommer av og til nå, stort sett når jeg er sulten(men sjeldent)!
Murring i magen er av og på.
Fikk tidlig ultralyd idag og så en liten frisk bebis som beveget seg og et hjerte som dunker
 
Back
Topp