Varierende form?

Behappybee

Betatt av forumet
Februarhjertene2017
Noen dager merker jeg knapt graviditeten og de dagene blir nytt til det fulle. Andre dager som i dag sitter tårene løst. Jeg er kvalm, slapp og trøtt. Føler meg helt tiltaksløs og lei av hele graviditeten. Vet at mat hjelper mot kvalmen, men orker ikke engang å lage mat til meg selv. Jeg har jo samtidig flere barn som krever meg... Føler meg som verdens dårligste mor som knapt gidder å se opp på barna sine fine tegninger.

Bare måtte få ut frustrasjon

Jeg har det helt likt, men har ikke barn fra før da. Men stakkars samboeren min må holde ut med mitt mugne humør og likegyldighet.. I tillegg jobber jeg i butikk, og de dagene som er ille kjenner jeg at jeg må kjøre på ganske hardt for å være oppriktig hyggelig mot kundene, ikke bare overfladisk. Begynner å bli slitsomt, og samboer blir frustrert. Håper det blir bedre snart og at kvalmen og trettheten gir seg.

Har det helt likt.. Noen dager er jeg i tipp topp form, mens andre dager ligger jeg strak ut på sofaen og kaster opp :(

Jeg endte opp med å spise 2,5 rundstykker med masse hvitost. Og følte meg straks bedre. Har egentlig levd ganske lavkarbo før graviditeten og slanket meg over 30 kilo. Slike dager som i dag kan jeg ikke ta hensyn til lavkarbo eller dietter

Varierende her og..

Har det veldig varierende her og. Men hvis jeg klarer å begrense meg litt i hvor mye jeg gjør når jeg er i god form, holder den gode formen ltt lengre..

Jeg tror nok det er der jeg feiler litt. I går når jeg var i form fikk jeg gjort veldig masse: storhandlet, bakte med barna og jogget en mil på kvelden. Det betaler jeg for i dag...

Noen dager merker jeg knapt graviditeten og de dagene blir nytt til det fulle. Andre dager som i dag sitter tårene løst. Jeg er kvalm, slapp og trøtt. Føler meg helt tiltaksløs og lei av hele graviditeten. Vet at mat hjelper mot kvalmen, men orker ikke engang å lage mat til meg selv. Jeg har jo samtidig flere barn som krever meg... Føler meg som verdens dårligste mor som knapt gidder å se opp på barna sine fine tegninger.

Bare måtte få ut frustrasjon

Akkurat slik føler jeg det også! Er veldig frustrerende :(

Akkurat slik føler jeg det også! Er veldig frustrerende :(
Beklager at jeg sier det, men jeg føler mye trøst i at vi er flere som har det slik. Ikke at jeg unner noen å ha det slikt.

I dag har jeg måttet arbeide med humøret mitt og motivasjonen min. Krysser fingrene for at morgendagen er bedre for oss alle

Veldig varierende her og, men avhenger mye av hvor uthvilt jeg er og om jeg har fått i meg nok mat av det kroppen ber om.

Back
Topp