Varierende dagsform!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I går var en helt forferdelig dag! Bånn i bøtta, dritlei, lavt energinivå, ville bare soooooove og deppe over at jeg er på overtid. I dag er jeg helt duracellkanin :P Jeg har masse energi og pågangsmot! Ingen vondter og ikke trøtt på tross av lite søvn i natt og en tidlig morgen med lillemann.

I morgen får jeg vel kjenne på utmattelsen igjen ;)

Slik er det hos meg også... en dag føler man seg som super woman og neste er man liggende... Syntes det er frustrerende, men er vel slik det er da... =)

Samme her ;) men j har en del muskelsmerter nå også som setter seg i nakke, rygg, bekken og hodepine :/ men nærmer oss slutten nå ;-)

Er ca annenhver dag her også. Ganske frustrerende i grunn. Men får da gjort litt annenhver dag i det minste :p

Kjenner på det samme selv.. Godt de dagene det skjer noe da ;) :P

Går litt opp og ned her og. I dag har vært en bra dag. Mandag var en møkkadag, sov fint lite natta før og lå som et slakt på sofaen hele dagen (foruten en tur til lege).Kjenner lufte har gått litt ut av meg de siste dagene. Hadde litt planer de neste dagene, men de tror jeg at jeg driter i... Bare fordi jeg kan...

Back
Topp