varierende ømhet i brystene??

leah83

Andre møte med forumet
hei alle sammen!

er det noen her inne som opplever dette? Idag morges var jeg veldig øm, men nå kjenner jeg nesten ingenting igjen. Er dette normalt? Er første gangs gravid(UKE 6) og er selvsagt veldig bekymret for alt mulig. prøver og ikke være det, men det er ikke alltid like enkelt..noen som har opplevd lignende??
TAKK FOR SVAR

Jeg hadde også dager i begynnelsen av svangerskapet hvor de var litt mindre ømme.. Tror dette er helt normalt jeg[;)]

Syns ømheten har variert veldig, men kjente den godt de 3 første månedene, men ikke hele tiden.. Nå er de ikke så ømme.
Bare en del større[;)]

Varierer tror jeg, veldig øm til og begynne med, men ikke så ille nå, litt på kvelden, og en del større...

Jada hos meg varierer det iallefall noe veldig. Noen dager merker jeg ingenting, mens andre dager er det helt forferdelig ømt.

Hos meg varierer det veldig. Godt å lese at det er helt normalt. Jeg er også en bekymrer [8D] Lurer på om det virkelig er liv der nede og sånne ting [8|]

Har også det sånn..... [:D]

Mine var konstant ømme til uke 10, da ga det seg plutselig. Det var til og med vondt å snu seg i senga og reise seg opp fra senga...hehe. Kanskje noe med tyngden å gjøre??!! Nå er det bare rart å springe, de hopper liksom mere siden de har blitt større [8D]

Det varierer for meg også! Noen dager kjenner jeg puppene, og andre dager ikke. Tror det er helt normalt!

Klem, M

Back
Topp