Varierande kvalme..

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Andre som opplever det? Har hatt ganske kraftig kvalme dei siste halvanna veke, spesielt på kveld. Igår og idag har det ikkje vert så påtrengande. Uggen, men ikkje den lammande kvalmen..

Alt er grunn til bekymring..:sorry:
 
Samme her idag. Men det er nok normalt :)
 
Gjekk frå uggen til veldig uggen til å jage mannen ut frå dusjen fordi eg måtte spy - sidan eg skreiv innlegget..:wacky: Rare kroppen.
 
Her varierer den utover dagen. Plutselig kommer den og plutselig er den borte. Har en tendens til å komme samtidig med matlukt eller andre sterke lukter.

Var slik med storebror å
 
Kommer og går hele tiden [emoji28] blir kvalm om jeg gjør for mye. Blir kvalm om jeg ikke har spist på 2 timer.. ser jo at jeg må spise for å ikke være kvalm så dette går jo bare en vei og det er oppover [emoji90]
 
Kommer og går hele tiden [emoji28] blir kvalm om jeg gjør for mye. Blir kvalm om jeg ikke har spist på 2 timer.. ser jo at jeg må spise for å ikke være kvalm så dette går jo bare en vei og det er oppover [emoji90]

Kjenner igjen den. Gikk fra 61 til 92kg før fødsel av 1. mann enda jeg holdt meg helt borte fra godteri og junkfood. Valget mellom å spise eller å være kvalm er enkelt....
 
Godt å vite vi er fleire ;) Får berre prøve å slappe av, det er jo egentlig ganske greit å ikkje vere superuggen heile tida. Sjølv om eg idag er tilbake til det vanlige. Heilt greit med langhelg på turnusen no :angelic:
 
Sykemeldt dag 1: kvalmen er bedre idag når jeg holder meg i ro og faktisk slapper av! Veldig spent på helga når vi skal på bytur og bo på hotell...
 
Jeg opplever det samme og er 6+2 nå. Forrige uke var helt grusom med konstant kvalme. Litt bedre denne uka, men det svinger veldig. Jeg er i tillegg utrolig trøtt så synes det er utfordrende å kombinere med 100% jobb som sykepleier;) Håper kvalmen blir bedre etterhvert:)
 
Det går i bølger! Prøver å passe på å spise før det blir for ille, funker enn så lenge!
 
Kjenner igjen den. Gikk fra 61 til 92kg før fødsel av 1. mann enda jeg holdt meg helt borte fra godteri og junkfood. Valget mellom å spise eller å være kvalm er enkelt....
Haha første og eneste fullgåtte svangerskap gikk jeg fra 50-90! Det skal IKKE skje igjen!
 
Back
Topp