Varierande bevegelsesmønster

Bkno3764782

Flørter med forumet
Lurer på korleis de opplever bevegelsene til babyen i magen? Er det likt kvar dag eller kan det vere roligare bevegelser enkelte dager? For nokre dagar sidan var eg inne på kk fordi det var svakere og litt mindre bevegelser enn eg har hatt siste tida, men sparketest og hjerterytme var heilt fin, heldigvis. Baby var rolig dagen etter også, men var meir ivrig etter det. I dag er det igjen ein "rolig" dag...kjenner at baby flytter på seg og trykker rundtomkring, men det er ikkje den krafta i spark som eg har kjent før. Kan ikkje huske at eg reagerte på dette forrige svangerskap. Eg skal ringe kk igjen, men lurer uansett på om andre har det sånn? Er forresten i veke 32.

Absolutt, sånn har jeg det og.. Noen dager må jeg stadig dytte litt/drikke noe iskaldt for å få bekreftelse på at hun er der:hilarious: Men det er helt normalt, så lenge man kjenner bevegelse hver dag..

Godt å høre at det er flere som har det sånn! Min baby har dager hvor hun er i hundre og det nærmest er full fest fra morgen til kveld, også er det andre dager jeg må legge meg ned og virkelig kjenne etter for å kjenne at det er noen småå svake dult. Har tidligere ringt fødeavdelinga, og de fortalte da at så lenge en kjenner liv så er det positivt. Vurderte litt å ringe føden nå i kveld grunnet en svært rolig dag. Eller er det helt naturlig at det går så opp og ned? Synes det er så vanskelig å vurdere dette

Godt å høre at det er flere som har det sånn! Min baby har dager hvor hun er i hundre og det nærmest er full fest fra morgen til kveld, også er det andre dager jeg må legge meg ned og virkelig kjenne etter for å kjenne at det er noen småå svake dult. Har tidligere ringt fødeavdelinga, og de fortalte da at så lenge en kjenner liv så er det positivt. Vurderte litt å ringe føden nå i kveld grunnet en svært rolig dag. Eller er det helt naturlig at det går så opp og ned? Synes det er så vanskelig å vurdere dette
Jeg er forresten i uke 32

Godt å høre at fleire kjenner seg att ;) eg liker ikkje å vere til bry for andre, men samtidig er eg redd for å tenke at "det er sikkert normalt" og så er det noko som burde vore sjekka. Overanalyserer jo alt i eit svangerskap ;)

He
Godt å høre at fleire kjenner seg att ;) eg liker ikkje å vere til bry for andre, men samtidig er eg redd for å tenke at "det er sikkert normalt" og så er det noko som burde vore sjekka. Overanalyserer jo alt i eit svangerskap ;)
Helt enig! Liker heller ikke å være til bry, men synes også det er vanskelig å vite hva som er normalt eller ei, så har tatt meg friheten til å ringe både føden og kontakte jordmor, og spurt venninner om alt mulig rart 3)

Opplever varierende bevegelsesmønster jeg også, men er ikke bekymret siden jeg kjenner noen bevegelser hver dag.

Her har det vært ganske regelmessig bevegelser. Men igår og inatt har det vært rolig. Alt for rolig. Så jeg sto opp nå får å spise litt sjokoladekake (noe søtt), hun sparket til så da rekner jeg med at det bare er slik noen ganger! Skummelt når det nærmer seg!

Jeg har også store forskjeller på bevegelse fra dag til dag. Det er hviledager og treningsdager.

Ja, det er veldig varierende her også :) på lørdag var det knapt bevegelser på han, mens i går var det full fest. Skjønner at du ikke vil være til bry, er slik jeg også. Men er du veldig usikker så er det bedre å få en sjekk for mye :)

Ja, har blitt veldig varierende her og, fra full fest og
Mye sparking, til større bevegelser, men mye mindre. det blir jo mindre plass i magen. Kjenner jeg litt hverdag så regner jeg med at alt er greit, gjelder nok for alle :)
Gir ikke lille respons på god mat eller noe søtt, så ville jeg reagert!

Back
Topp