Variabelt med søvn

Shauri

Forumet er livet
VIP
I går morges vekket Alexander meg 05:30 og jeg var supertrøtt hele dagen...
La meg for å sove kl 23 (måtte jo lese i den nye boka mi, 50 shades of grey!) og våknet 04:30 og har vært oppe siden.. er det mulig.. så trøtt som jeg var i hele går liksom.
Blir nok til at jeg går og legger meg nedpå litt etter mannen min står opp tenker jeg. For kjenner allerede nå at det begynner å sige på.

Jeg er i samme båt, har vært våken siden 4.. Får jo ikke sove igjen etter å ha vært oppe og tisset på natta. Kjenner jeg er trøtt nå!

Jeg skal i grunn ikke klage for jeg sover vanligvis veldig greit. Jeg har imidlertid blitt veldig forkjølet og har vridd meg i hele natt, og sovet veldig usammenhengende - slitsomt to uker før termin! Håper lillebror venter med å komme til formen har tatt seg opp igjen!

Jeg er VELDI fornøyd med at jeg får sove hele natta :) 

Uff det hørtes slitsomt ut. 
Jeg sover egentlig ganske greit, men blir fort stiv i kroppen og får ikke alltid sove etter å ha vært og tisset. 
Men i går la vi oss rundt kl 23, så var jeg oppe med storebror på do i 6-tiden. 
Han sovnet igjen og sov til 10!!!!
Så i dag er jeg skikkelig uthvilt og jeg merker jo forskjell på det og de nettene jeg har sovet akkurat nesten nok :-p

Husker godt den siste tia der alt er tungt og ikke sover så veldig godt, pluss at man i tillegg må stå opp med større søsken på morran og man er dautrøtt.. Benytt hver anledning til og slappe av eller sove! Sov dårlig de siste mnd`ene før Emmeth blei født og sover dårlig nå også pga amming. Sover 2-3 timer sammenhengene 2 ganger i løpet av natta, så skal ikke klage da

Jeg er helt elendig på å sove på dagtid... men jeg har nå fått hvilt meg en stund nå. Mannen stod opp rett før 12, så da bare slengte jeg meg på sofaen. Han og Alexander stakk ut kl 12:50 og etter det tror jeg nok jeg  har duppet av bittelitt. Nå nytes stillheten og det nye P!NK albumet :)

Back
Topp