vari kennel bur / atlas 60

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Har vært og prøvd transportbur, for å finne rett strørrelse til hunden min, hvis jeg bestemmer meg for å fly med han.
Han trenger enten Vari Kennel str L eller Atlas 60, men de koster jo ganske så mye[&:]

Er vel ingen i Akershus som har et slikt som de evt vil låne bort en uke? Strekningen Oslo- Ålesund?

Hehe, om jeg drar blir jeg i allefall det pakkeselet![;)] Prampack, snuppa i bæresele, et bur på 91x61x66 og hunden ved siden av![;)]

Men må si at det egentlig frister litt mer å fly og bruke 4,5-5 timer, enn å bruke 11 timer i bil!

Hva slags bikkje har du?

ORIGINAL: Goldy

Har vært og prøvd transportbur, for å finne rett strørrelse til hunden min, hvis jeg bestemmer meg for å fly med han.
Han trenger enten Vari Kennel str L eller Atlas 60, men de koster jo ganske så mye[&:]

Er vel ingen i Akershus som har et slikt som de evt vil låne bort en uke? Strekningen Oslo- Ålesund?

Hehe, om jeg drar blir jeg i allefall det pakkeselet![;)] Prampack, snuppa i bæresele, et bur på 91x61x66 og hunden ved siden av![;)]

Men må si at det egentlig frister litt mer å fly og bruke 4,5-5 timer, enn å bruke 11 timer i bil!

har du snakket med flyselskpet? er noen som leier ut bur..

ellers kan du jo legge ut annonse litt forskjellige steder...

Ah... Sorry! Hehe.
Men gjør som hun sier over meg. Spør om flyselskapet leier ut bur [:D]

ORIGINAL: 1100

ORIGINAL: Goldy

har du snakket med flyselskpet? er noen som leier ut bur..

ellers kan du jo legge ut annonse litt forskjellige steder...

sas leier visst ikke ut bur lengre.. Kun til salgs!
Har søkt rundt om på nett, og sjekket priser flere plasser, men om jeg kjøper brukt, så kommer frakten i tillegg (om det ikke er i nærområdet), og da blir så og si like dyrt som ett nytt likevel..

vi har aldri angret på at vi investerte i et[:)] ellers så solgte vi et han vokste ut av på finn.no, kan være det ligger noen der[:)]

jeg har et til salgs men jeg bor i trondheim [8|][8|][8|]

ORIGINAL: mirakelimage

jeg har et til salgs men jeg bor i trondheim [8|][8|][8|]

Litt langt unna det ja.. [>:] men hva er det du skal ha for det? mye brukt? så på posten.no at inntil 10kg koster det 231 kr, og over 10kg koster det 310kr å sende det som pakke..

Back
Topp