Varen er fortollet...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Og sendt til mottaker...

Max to dager.. TO DAGER til jeg har herligheten min i hendene mine.. TO DAGER!

Jeg r nervøs som et pokkerivold!

Om den ikke passer?
HVA OM DEN ER DRITSTYGG?!?!?!?

LittleMonkey skrev:
Da selger du den på finn.no også kjøper du deg en ny en 

men... Det er bare FIRE måneder igjen.. Jeg har lett etter denne kjolen i.... i alle fall ett år, jeg finner aldri en ny NÅ?!oO

Bouncing buttplug skrev:

LittleMonkey skrev:

men... Det er bare FIRE måneder igjen.. Jeg har lett etter denne kjolen i.... i alle fall ett år, jeg finner aldri en ny NÅ?!oO

pust inn og ut, det går bra. bare være innstilt på at kan vere litt annerledes enn bildet du bestilte etter. på en god måte altsåemoticon
men eg var også skittnervøs før eg fikk min i posten og det gjekk kjempefint!

Hehe er det som er risikoen med å bestille slikt på nett da
Får håpe den sitter som ett skudd og at den er kjempe fin

ms.bonita skrev:

Bouncing buttplug skrev:

LittleMonkey skrev:

pust inn og ut, det går bra. bare være innstilt på at kan vere litt annerledes enn bildet du bestilte etter. på en god måte altsåemoticon
men eg var også skittnervøs før eg fikk min i posten og det gjekk kjempefint!

Jeg har begynt å kjenne det idag faktisk, da jeg så den var videresendt fra Gardermoen, og er her innen tre dager..Alt etter om den blir sendt til Bergen først, eller direkte hit.. DEN ER SNART HER!! *dør*

Drømmeren skrev:
Hehe er det som er risikoen med å bestille slikt på nett da
Får håpe den sitter som ett skudd og at den er kjempe fin

Strengt tatt en risiko med meg uansett, jeg kan finne på å endre mening fra en dag til en annen..

Bouncing buttplug skrev:

Sendingen er sortert og videresendt
27.03.2012 20:48, 0024 OSLO

Da kan du få min! Den jeg kjøpte av en eller annen absurd grunn :p Hahaha! 
Som om den svarer til dine forventniger 

LittleMonkey skrev:
Da kan du få min! Den jeg kjøpte av en eller annen absurd grunn :p Hahaha! 
Som om den svarer til dine forventniger 

Jeg har brukt laaang tid på å finne kjolen min, så nåde kineserne om den ikke er fin altså!!

Kikket på sløret mitt idag også, og det er mer hvitt en Ivory.. Ikke helt hvitt, men hvitt nok til å ikke være ivory.. Og så lurte jeg idag på om 3 meter (kikket litt lite før jeg bestilte..:P) er litt over the top.. EGENTLIG bør jeg vel vente til kjolen kommer, og se, men jg sitter og klør i fingrene til å bestille reserveslør på ebay NÅ, helst i 4 forskjellige lengder så jeg er sikker på at jeg finner noe jeg er fornøyd med... Jeg burde få nettforbud.. NETTFORBUD SIER JEG DERE!!!!......O.O

Back
Topp