Var vist ikke en kjemisk alikevell

Conamore

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Oktoberlykke2020❤
Ja..overskrifta sier vel sitt. 20200126_071402.jpg
Fikk først positiv test, så blødninger, så jeg trodde kjemisk og gav opp. men de stoppet og nå blir testene sterkere. Tror jeg akkurat nå rett og slett er gravid...til det motsatte er bevist
 
Skal be legen måle hcg stigning og henvise meg til sykehus. Hadde risikosvangerskap sist og vil få det nå også. Ble fulgt opp av privat gyn og hun vil følge meg nå og
 
Så fin og sterk strek! Gratulerer :)
 
Ja..overskrifta sier vel sitt. Vis vedlegget 317647
Fikk først positiv test, så blødninger, så jeg trodde kjemisk og gav opp. men de stoppet og nå blir testene sterkere. Tror jeg akkurat nå rett og slett er gravid...til det motsatte er bevist
Da ser det ut for at vi begge to ender opp her alikevel :rolleyes:
Krysser fingrenne for oss begge to!
Har du testet mer? Blødd mer?
 
Da ser det ut for at vi begge to ender opp her alikevel :rolleyes:
Krysser fingrenne for oss begge to!
Har du testet mer? Blødd mer?
Krysser alt jg har for oss begge!
Ikke testet siden i går. Men da var streken veldig sterk! Får nye tester i posten i morgen eller onsdag. Blør ikke. Har litt lys lys rosa utflod av og til. Håper det bare er rester etter blødningen. Er godt over IKM iallefall. Legetime på torsdag og da blir jeg forhåpentligvis henvist til tidlig ultralyd om noen uker. Er det som er avtalen.
 
Er 4+4 idag, planen var å kjøpe tester idag, men da jeg stod opp i morges spottet jeg brunt...så jeg tenkte, jaja der gikk det ikke denne gangen heller. Men, det ble med den spottingen, trodde det var starten på TR:wideyed: Så nå blir det testing imorgen isteden...dine tester ser jo veldig bra ut da! :Heartred
 
Sitter og venter på svar fra blodprøven nå! Tar ca 30min. Rimelig nervøs kjenner jeg!
 
20200129_181404.jpg
Dagens. Tror jeg faktisk bare må glemme den blødningen og slutte å bekymre meg!
 
Fortsatt alt vel Conamor? :rolleyes:
Ja, takk for du spør. Håper å få svar på blodprøvene i morgen. Begynner å bli mer og mer kvalm, og kjenner jeg er gravid. Ingen blødning. Fått time til ultralyd 25. Februar. Det gleder jeg meg til. Var for tidlig denne uken, neste uke er vi bortreist og uka etter er alt for hektisk. Så ble 3 uker å vente. Men da får vi forhåpentligvis se en liten Bamsemums.
 
Får man svar på hcg testen med en gang? Jeg. Tok i dag og skal ta neste på torsdag.. Håper at jeg får resultatet før helga. :happy:
Jeg fikk svar på furst dagen etter jeg tok første prøven, det var en fredag. Andre ble tatt mandag, ikke fått svar enda. De ble tatt til ca samme tidspunkt.
 
Back
Topp