var visst 2 gitt!

Silje_85

Glad i forumet
Da var jeg hjemme igjen fra ultralyd, må si vi ble veldig overrasket da det faktisk var 2 gutter inne i magen, og ikke bare 1. Men alt sto bra til da, termin flyttet til 29 desember, men tenkte kanskje jeg kunne fortsette å være her under januar, hvis det er greit? Når sjokket har gitt seg litt, gleder jeg meg masse til å plutselig bli 2 barnsmamma

oi, gratulerer så mye!
ligger det tvillinger i slekta, eller var det en veldig overraskelse? :)

Å så koselig! Gratulerer så masse! Jeg fikk også termin i desember på UL. 28 desember, men holder meg her med januarjentene [:)] Så kjekt med to små prinser!

Jøss så kjekt! Blir gøy det der! Hehe

Gratulerer så mye!
Kan tenke meg at det var litt av et sjokk ja!!

Oi! Gratulerer så masse med to gutter i magen [:D] Det må ha vært ett lite sjokk, men så koselig [:D] Vi har termin på samme dag!

oi, da hadde jeg blitt passe satt ut ! hehe, morsomt da [:D] Gratulerer 

Gratulere med to gutter og velkommen i klubben[:D]

ORIGINAL: Silje_85

Da var jeg hjemme igjen fra ultralyd, må si vi ble veldig overrasket da det faktisk var 2 gutter inne i magen, og ikke bare 1. Men alt sto bra til da, termin flyttet til 29 desember, men tenkte kanskje jeg kunne fortsette å være her under januar, hvis det er greit? Når sjokket har gitt seg litt, gleder jeg meg masse til å plutselig bli 2 barnsmamma [:D]

Oi gratulerer med to gutter[:D] Må være litt av et sjokk ja.

Kan du se på magen at det er to da? Min store "frykt" at det skal være to der inni så gleder meg til ul[:)]

oj dæven!! sikkert et sjokk!! Gratulerer!![:D]

ORIGINAL: Henriette1986

oy oy!! gratulerer med 2!!! gutter!!!

Takk for alle gratulasjoner :) Har egentlig hatt det litt på følelsen, uten at det har vært noe spesiell grunn. Men nå som sjokket har lagt seg litt er det veldig stas, og jeg gleder meg masse [:D] er tvillinger lenger bak i slekta, men ingen som har fått det de siste årene. Jordmor sa at hun så det på magen med en gang, at enten var jeg lenger på vei eller så var det to. Den har plutselig blitt veldig stor, hun hadde jo rett [:D]

OOOIII [:D]
Gratulerer så masse!!!

Oioioi, gratulerer så mye! Det var litt av en nyhet å få[:D]

Skjønner veldig godt at du trenger litt tid på å svelge den!

Lykke til

Wow..mange inntrykk på en gong d da, tek sikkert litt tid å fordøye:)
Men blir nok kjempekjekt! Bror min fikk 2 i nov, va travelt i begynnelsen, men no he dei mykje nytte av kvarandre:)

Back
Topp