Var utenfor døren idag.....

August16spire

Elsker forumet
Var barnas dag idag med tivoli, hesteridning, teater, løp osv som jeg og jentene samt min mamma var med på. Møte masse kjentfolk og ikke en lot vær å kommentere slik som: "Har ikke du hatt termin for leeenge siden?", "Herregud,går du her enda?" "Tørr du å trø her nå?" "Har du ikke fått han ut enda?". Kjente jeg var nesten på gråten tilslutt, er 4.dag på overtid og føler jeg bare må gjemme meg inne....dagens hjertesukk.

Folk altså! Kan de ikke passe på seg selv bare? Skjønner deg og føler med deg, gikk 14 dager over sist og folk eier jo ikke grenser for hva de lirer av seg!

Var barnas dag idag med tivoli, hesteridning, teater, løp osv som jeg og jentene samt min mamma var med på. Møte masse kjentfolk og ikke en lot vær å kommentere slik som: "Har ikke du hatt termin for leeenge siden?", "Herregud,går du her enda?" "Tørr du å trø her nå?" "Har du ikke fått han ut enda?". Kjente jeg var nesten på gråten tilslutt, er 4.dag på overtid og føler jeg bare må gjemme meg inne....dagens hjertesukk.
Uff skjønner godt du blir frustrert:( Tror ikke folk tenker over hvor slitsomt det er å høre sånt når man er så inderlig lei selv... Jeg har termin i dag, og allerede begynner det å komme daglige telefoner og meldinger fra familie og venner om det skjer noe. Har jo sagt tydelig fra at vi gir beskjed når fødselen er i gang:sour: Hvis jeg går over med flere dager har jeg lyst til å bare isolere meg på soverommet og slå av telefonen:p

Uff skjønner godt du blir frustrert:( Tror ikke folk tenker over hvor slitsomt det er å høre sånt når man er så inderlig lei selv... Jeg har termin i dag, og allerede begynner det å komme daglige telefoner og meldinger fra familie og venner om det skjer noe. Har jo sagt tydelig fra at vi gir beskjed når fødselen er i gang:sour: Hvis jeg går over med flere dager har jeg lyst til å bare isolere meg på soverommet og slå av telefonen:p
Ja man får jo lyst å svare litt småfrekt tilbake, har og gitt klar beskjed om at jeg skal gi beskjed så er bare svigermor og mamma som spør mest. Men det tærer på å gå over...

Huff, så utrolig slitsomt! Her har folk også begynt å mase selv om jeg fortsatt har 5 dager igjen til termin.
På spørsmål /kommentarer som "nå begynner du vel å bli lei" og "nå venter du vel fælt" og sånn svarer jeg enkelt og greit at hun kommer når hun kommer, og at det stort sett går veldig fint bortsett fra når folk minner meg på det :P Litt frekt kanskje, men det er jo sannheten ;)

Fryder meg litt for hver gang jeg kan si tilbake at det er over 4 uker til termin! :p
Sånt får nok "disse" til å klappe igjen ved en senere anledning hvor de treffer på mødre i slutten av svangerskapet

:banghead:Jeg gruer meg til det begynner, og ramle inn sånt på min mob. Jeg har gitt klar beskjed om at VI sier i fra når vi har født! MEN det er alltid noen som MÅ mase.
Holdt på, og klikke i vinkel i 2014. Til slutt spurte jeg tror dere ærlig talt at vi glemmer, og informere dere når jeg har født!!!!!!!!! :banghead::smiley-angry007

Fortsatt 27 dager til termin her, men synes allerede folk vi treffer i byen og på butikken spør om dette... Føles sikkert mer som et mas for hver dag en nærmer seg, for ikke snakke om hvis en går over :( Men tror i utgangspunktet det ikke er vondt ment :)

Fortsatt 27 dager til termin her, men synes allerede folk vi treffer i byen og på butikken spør om dette... Føles sikkert mer som et mas for hver dag en nærmer seg, for ikke snakke om hvis en går over :( Men tror i utgangspunktet det ikke er vondt ment :)
Nei de fleste mener nok ikke vondt med det, er bare en ekstra påkjenning for en selv når man bare venter :happy:

Nevnte for min mor at jeg var så lei sånne spørsmål og kommentarer (har fått fra henne og). Svaret jeg fikk var jo supert (mye ironi der): "hvorfor skal du ha det bedre enn andre gravide?" Eh...kan ikke folk generelt skjerpe seg?! :mad:

Back
Topp